اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار کلاله

حضور حماسی مردم درانتخابات، اقتدار و امنیت ملی را تضمین می کند
فرماندار شهرستان کلاله با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، گفت: مشارکت حماسی مردم، اقتدار و امنیت ملی را تضمین می کند.

 فرماندار شهرستان کلاله  با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، گفت:مشارکت حماسی مردم، اقتدار و امنیت ملی را تضمین می کند.

به گزارشکاسپین خبر،  نصرت برزگر  درجمع  جوانان رای اولی کلاله  به حاکمیت قانون و تامین امنیت در برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت:افزون بر دو هزار نیروی انسانی اعم از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی، امنیتی و خدماتی آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه هستند.

وی خطاب به جوانان رای اولی این شهرستان، گفت:شما که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند بایستی ویژگی های نامزدهای مورد نظر خود را برای ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در چارچوب قانون مطالعه و رای خود را با اطمینان به صندوق بیندازید.

برزگر بدون اشاره به آمار رای اولی های کلاله، تصریح کرد:دراین شهرستان 142 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

 ایوب بدراق نژاد، رئیس دانشگاه پیام نور کلاله نیز با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، از رای اولی ها خواست، طرح ها و برنامه های نامزدها را مطالعه و به فرد و یا افرادی رای دهند که به عنوان منتخب مردم، صادقانه درخدمت مردم باشند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6518



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96