اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سارقان 55 خانه ویلایی و خانه باغ در گلستان دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی خبر داد و گفت: این افراد به 55خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده اند.

  فرمانده انتظامی گلستان  از دستگیری اعضای یک  باند سرقت خانوادگی  خبر داد و گفت:این افراد به 55خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده اند.

به گزارشکاسپین خبر،  سردار علی اکبر جاویدان  اظهار داشت:اعضای این باند بیش از چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده اند.

وی افزود:رسیدگی به موضوع سرقت‌ها، با مراجعه برخی از مالباخته ها به پلیس آگاهی آغاز و ماموران اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشت زنی در نقاط مختلف استان سوژه های مورد نظر را انتخاب می کردند، شناسایی نمودند.

سردار جاویدان بدون اشاره به تعداد اعضای این باند، اضافه کرد که این باند خانوادگی نیمه های شب وارد منازل مردم شده و با استفاده از یک دستگاه وانت؛ لوازم خانگی از قبیل یخچال، کولر، تلویزیون و دیگر اموال را به سرقت می بردند.

به گفته وی؛ با کسب اطلاعات به دست آمده و شناسایی کامل محل اختفاء متهمان، ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات اعضای این باند خانوادگی سرقت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه بیش از یک دستگاه کامیون لوازم مسروقه از متهمان کشف شده است، تصریح کرد:تاکنون 30 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را از اعضای این باند سرقت خانوادگی عنوان کرده اند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6462



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96