اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان تاکید کرد:

با عطاری های بدون مجوز گرگان برخورد قانونی شود
فرماندار شهرستان گرگان بر لزوم برخورد قانونی در جهت فعالیت عطاری فاقد پروانه در سطح شهرستان و جلوگیری از فروش هرگونه داروی گیاهی در عطاری های سطح شهرستان و معرفی فروشندگان به مراجع قضایی تأکید کرد.

 فرماندار شهرستان گرگان  بر لزوم برخورد قانونی در جهت فعالیت  عطاری  فاقد پروانه در سطح شهرستان و جلوگیری از فروش هرگونه داروی گیاهی در عطاری های سطح شهرستان و معرفی فروشندگان به مراجع قضایی تأکید کرد.

به گزارشكاسپين خبر،  سید عباس حسینی  در  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان  با اشاره به فعالیت عطاری های بدون مجوز در این شهرستان اظهار کرد:باید با افرادی که سلامت جامعه را برهم می زنند، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با تاکید بر قانونمند شدن عطاری ها تصریح کرد:اتحادیه خواروبار فروشان با همکاری اداراتی چون مرکز بهداشت، معاونت غذا و دارو و پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان، برنامه ای را در جهت ساماندهی عطاری ها اتخاذ کنند تا به زودی شاهد وضعیتی مطلوب و الگویی برای شهرهای دیگر استان باشیم.

حسینی همچنین در این جلسه از ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که درجهت به سرانجام رساندن برنامه های سال قبل در راستای طرح شهید شوشتری روستاهای کوی صدف(قزاق محله)و قلعه محمود فعالیت کردند، تشکر کرد و خواستار تلاش بیش از پیش ادارات خدمات رسان در این مناطق شد./ايسنا 


http://www.caspiankhabar.com/6439



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96