اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار ویژه گنبدکاووس:

سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان گنبدکاووس حمایت می‌شوند
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان گنبدکاووس حمایت می‌شوند.

 معاون استاندار گلستان  و  فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس  گفت:سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان گنبدکاووس حمایت می‌شوند.

به گزارشكاسپين خبر،  عبدالقدیر کریمی  در نشست با سرمایه گذاران کشور ترکمنستان در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:کشور ایران به ویژه مردم ترکمن صحرا و گنبدکاووس اشتراکات زیادی با مردم ترکمنستان دارد و این تشابهات فراوان می‌تواند شرایط سهل‌تری را برای سرمایه‌گذاری بین دو کشور فراهم کند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود:ما وظیفه داریم از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت کنیم اما به علت‌های متعدد و برای اینکه حق میزبانی را به صورت شایسته ادا کنیم و مساعدت و کمک بیشتری در این مسیر با شما خواهیم داشت.

کریمی تصریح کرد:اگر شما سرمایه‌گذاران جدیت و اراده و مصصم به انجام سرمایه‌گذاری در شهرستان را داشته باشید، ما هم قول خواهیم داد تا ضمن حمایت و کمک در امر سرمایه‌گذاری، شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا زمان انجام کار سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود.

وی بیان داشت:تیم فرمانداری ویژه شهرستان به عنوان یک فرمانداری مرزی، با تجربه، کارآمد و توانمند است و مسیر انجام کار را می‌دانند و به ظرفیت‌ها آشناست و در هر حوزه که علاقمند باشید مشاوره و مساعدت لازم را خواهد کرد.

کریمی خاطر نشان کرد:در حوزه استعلامات و حمایت‌های جانبی و یا نیاز به پی‌گیری خاص نیز با همه توان و قدرت برای اجرای این سرمایه‌گذاری آماده هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یاد آورشد:امیدواریم ره آورد این سرمایه‌گذاری، انجام منافع برای شما و ایجاد ظرفیت برای مردم شهرستان گنبدکاووس باشد.

وی گفت:این نشست در نخستین روز کاری سال جدید را به فال نیک گرفته و امیدواریم طلیعه برای آغازی خوب در سال جدید باشد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت:سرمایه‌گذارانی از کشور ترکمنستان و روسیه برای سرمایه گذاری در پروژه کانی‌ها برای ساندویچ پانلی و جداسازی ساختمان‌ها در گنبدکاووس حضور یافتند.

احمد دستمرد افزود:این سرمایه‌گذاران مایل هستند تا زمینی را در شهرک صنعتی خریداری کنند و به اجرای سرمایه‌گذاری بپردازند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد:تیم کارشنلسی فرمانداری ویژه جهت سرمایه‌گذاری پیشنهاد دادند تا این سرمایه گذاران از ساختمان‌های بلااستفاده که در مرحله واگذاری هستند استفاده کنند.

وی گفت:امیدواریم با بازدید از زمین در شهرک صنعتی بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین کردند، سرمایه گذاری و تولید صورت گیرد./تسنيم


http://www.caspiankhabar.com/6333



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96