اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس ستاد انتخابات استان:

۸۴۷۷ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان ثبت‌نام کردند
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۸ هزار و ۴۷۷ نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا شدند.

 رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت:تا پایان مهلت ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ۸ هزار و ۴۷۷ نفر با مراجعه به فرمانداری ‌ها و بخشداری‌های استان داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا شدند.

به گزارشکاسپین خبر، علی اصفر طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در مجموع هزار و 477 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان ثبت‌نام کردند که این تعداد شامل 553 زن و 7هزار و 924 مرد هستند که در 30 حوزه شهری و بیش از 900 روستای گلستان داوطلب شده‌اند.

وی افزود:در حوزه‌های شهری استان یک‌هزار و 484 نفر و در روستاها 6 هزار و 993 نفر داوطلب کسب کرسی‌های نمایندگی شوراها هستند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، بانوان داوطلب شامل 194 نفر در شهرها و 359 نفر در روستاها بوده و مردان شامل یک‌هزار و 290 نفر در شهرها و 6 هزار و 634 نفر در روستاها هستند.

طهماسبی افزود:ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از 30 اسفند 95 آغاز و تا ساعت 24 یکشنبه شب، 6 فروردین 96 ادامه داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان در سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

26 شهر استان گلستان کمتر از 50 هزار نفر جمعیت دارند که شورا‎های این شهرها پنج نفره خواهد بود، ضمن اینکه 3 شهر گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارند شوراهای هفت نفره خواهند داشت.

همچنین شهر گرگان که بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد 9 نفر عضو شورا خواهد داشت.


http://www.caspiankhabar.com/6311



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96