اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

۱۰۶۹ نفر برای انتخابات شوراها در شهرستان گرگان ثبت نام کردند
فرماندار شهرستان گرگان گفت: در مجموع در شهرستان گرگان ۱۰۶۹ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند.

 فرماندار شهرستان گرگان  گفت:در مجموع در شهرستان گرگان ۱۰۶۹ نفر برای  پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا  ثبت نام کردند.

به گزارشکاسپین خبر،  سید عباس حسینی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در مجموع در کل شهرستان گرگان در شهرهای گرگان، جلین، قرق، سرخنکلاته و روستاهای دو بخش مرکزی و بهاران تعداد 1069 نفر برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کردند.

وی افزود:از این تعداد، 349 نفر در حوزه‌های شهری، 484 نفر در بخش مرکزی، 236 نفر در بخش بهاران، 266 نفر در شهر گرگان، 33 نفر در شهر سرخنکلاته، 33 نفر در شهر قرق و 17 نفر در شهر جلین ثبت‌نام کردند.

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به این که نتیجه تعیین صلاحیت ها 24 فروردین اعلام می‌شود، تصریح کرد:720 نفر هم داوطلب شورای روستا هستند که 484 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 236 نفر در روستاهای بخش بهاران ثبت‌نام کردند.

حسینی اظهار کرد:9 کاربر در شهر گرگان، 5 کاربر در بخش مرکزی و 5 کاربر در بخش بهاران کار ثبت نام از نامزدها را انجام دادند.

وی گفت:حضور پرشور در انتخابات سبب تقوبت نظام خواهد شد و مردم استان گلستان و گرگان ثابت کردند که همواره در این صحنه‌ها حضور پرشور داشته و در انتخابات دوره گذشته نیز مشارکت بیش از 80 درصدی مردم را شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت در این دوره نیز ادامه داشته باشد.

839 روستا و 30 شهر در انتخابات شورا شرکت می کنند و در 26 شهر گلستان که جمعیت زیر 50 هزار نفر دارند شورای پنج نفره، در سه شهرگنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن که جمعیت بالای 50 هزار دارند شورای 7 نفره انتخاب می شوند.

شهر گرگان نیز با بیش از 200 هزار نفر جمعیت در این دوره از انتخابات 9 نفر عضو شورای اسلامی دارد و در حال حاضر شهر گرگان شورای 13 نفره دارد که براساس قانون امسال تعداد اعضا کاهش می‌یابد./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6304



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96