اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دو سارق و یک مالخر کابل های مخابرات در گنبدکاووس دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری دو سارق و یک مالخر سابقه دار کابل های مخابرات توسط ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

  فرمانده انتظامی گنبدکاووس  از دستگیری  دو سارق  و یک  مالخر سابقه دار   کابل های مخابرات  توسط ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر،  سرهنگ محمود علی فر  روز یکشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی گزارش سرقت کابل مخابراتی در ماه گذشته در گنبدکاووس، تیم ویژه ای از ماموران آگاهی و کلانتری ها تشکیل شد.

وی گفت:این تیم با بررسی های لازم، موفق به شناسایی یکی از سارقان و دستگیری او در حین سرقت شدند و پس از دستگیری سارق اصلی، همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دراین ارتباط یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد:این سارقان که سابقه سرقت دارند، در بازجویی های پلیس به 61 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس یادآور شد:از سارقان مقدار 8 هزار متر کابل مخابرات کشف و با تنظیم صورتجلسه ای به مخابرات این شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ علی فر با اشاره به تعطیلات نوروزی، از شهروندان خواست درصورتی که قصد مسافرت دارند، نکات ایمنی و بازدارنده را در منزل مسکونی خود رعایت نمایند./ایرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6302



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96