اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان مطرح کرد

اقامت بیش از ۵ هزار مسافر و گردشگر در استان گلستان
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر تا ۲۷ اسفند ماه تعداد اقامت‌کنندگان در استان گلستان ۵ هزار و ۳۰۴ نفر ثبت شده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  گلستان گفت:از زمان آغاز فعالیت  ستاد تسهیلات سفر  تا ۲۷ اسفند ماه تعداد اقامت‌کنندگان در استان گلستان ۵ هزار و ۳۰۴ نفر ثبت شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  ابراهیم کریمی  ظهر امروز در جلسه  ستاد هماهنگی سفر خدمات نوروزی  استان گلستان اظهار داشت:ستاد خدمات سفر سومین سال خود را سپری می‎کند و در این سال‌ها توانسته خدمات مطلوبی را به مسافران نوروزی در استان ارائه دهد.

وی تصریح کرد:هدف این است که همه اقدامات متمرکز رصد شود و در روند خدمات‌دهی گردشگری و مسافران مشکلی باشد همکاران در دستگاه‎های اجرایی که مسئولیت بر دوششان است پیگیری موضوعات باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود:از اعضای ستاد درخواست داریم در ایام تعطیلات نوروزی نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانیم خدمات‎دهی خوبی به گردشگران و مسافران در استان گلستان داشته باشیم.

کریمی بیان داشت:با توجه به نخستین آماری که در سامانه شهرستان‎های ما به ثبت رسیده تا 27 اسفندماه تعداد اقامت کنندگان در استان گلستان 5 هزار و 304 نفر تخمین زده می‎شود.

وی افزود:506 نفر در هتل‎های استان، 144 مهمان‎‌پذیر، 90 نفر در هتل آپارتمان، 425 نفر در خانه‎های مسافر، کمپ های موقت 2 هزار و 350 نفر و سایر اقامتگاه‎ها 1022 نفر، ایستگاه آموزش پرورش یک‌هزار و 452 نفر و خوابگاه دانشجویی 331 نفراقامت داشتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با بیان اینکه 22 مرحله بازدید نظارتی تا روز گذشته از رستوران‎ها داشتیم، افزود:از مراکز اقامتی 71 مورد بازید نظارتی، از دفتر خدمات مسافرتی 16 مورد و از مراکز اقاماتی موقت 23 مورد بازدید به عمل آمده است.

کریمی با بیان اینکه شکایتی از مراکز اقامتی در سطح استان گلستان تا به امروز نداشتیم، افزود:تعداد بازدیدکننده از اماکان تفریحی و توریستی 53 هزار و 162 نفر را شامل می‎شود که از این تعداد 8 هزار و 334 نفر ازجاذبه‎های توریست، 25 هزار و 58 نفر از جاذبه طبیعی و دیگر جاذبه‌ها 19 هزار و 770 نفر بازدید کردند.

وی به آمار حضور مسافران و گردشگران به صورت شهرستانی اشاره کرد و افزود:بیشترین اقامتگاه در شهر گرگان یک‌هزار و 517 نفر و پس از آن در آزادشهر یک‌هزار و 205 نفر را تا روز گذشته داشتیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان اظهار داشت:بیشترین آمار بازدید کنندگان مربوط به شهرستان گنبد کاووس با 33 هزار و 35 نفر و پس از آن شهرستان بندر ترکمن با 17 هزار و 500 نفر بوده است.

کریمی یادآور شد:آمار را به صورت مستمر هر روز از طریق فرمانداران و روسای شهرستانی ستاد خدمات سفر ارائه خواهیم کرد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6285



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96