اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عمل جراحی قلب باز آیت‌الله نورمفیدی موفقیت‌آمیز بود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان از بیمارستان ترخیص شد
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: عمل جراحی قلب باز آیت الله نورمفیدی موفقیت‌آمیز بود و نماینده ولی فقیه در گلستان امروز از بیمارستان ترخیص شد.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان  گفت:عمل جراحی قلب باز  آیت الله نورمفیدی  موفقیت‌آمیز بود و نماینده ولی فقیه در گلستان امروز از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارشكاسپين خبر،  رضا جعفری  اظهار داشت:آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و  امام جمعه گرگان ،ظهر امروز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد و اکنون در سلامت کامل سر می‌برد.

وی افزود:آیت‌الله نورمفیدی پس از عمل جراحی قلب باز ساعاتی قبل با توجه به اتمام مراحل پزشکی و با نظر پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد:نماینده ولی فقیه در استان گلستان در هنگام ترخیص از اظهار لطف و محبت آحاد مردم استان گلستان و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه قدردانی کردند.

آیت‌الله نورمفیدی از هفته گذشته به علت عمل قلب باز در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود و در این مدت چهره‎های مختلف استانی و کشوری از وی عیادت کردند./تسنيم 

آیت‌الله نورمفیدی در سال 1319 در شهر گرگان به دنیا آمده و پس از انقلاب اسلامی نیز با حکم امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه در استان گلستان است و وی همچنین امام جمعه شهر گرگان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.


http://www.caspiankhabar.com/6281



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96