اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شورای شهر گرگان/ تهدید به اخراج عضو از صحن تا بستن روگذر بهارستان
چگونگی طرح و بررسی مطالبات کارگران و شرکت های طرف قرارداد با پیمانکار سازنده روگذر بهارستان دستور اصلی جلسه 358 شورای اسلامی شهر گرگان بود که تا تهدید به بستن این مسیر و اخراج عضو شورای شهر از این نشست پیش رفت.

چگونگی طرح و بررسی مطالبات کارگران و شرکت های طرف قرارداد با پیمانکار سازنده روگذر بهارستان دستور اصلی  جلسه 358   شورای اسلامی شهر گرگان  بود که تا تهدید به بستن این مسیر و اخراج عضو شورای شهر از این نشست پیش رفت.

به گزارشکاسپین خبر، جلسه شامگاه شنبه شورای شهر گرگان با 40 دقیقه تاخیر و با حضور 7 تن از اعضا آغاز شد و در ادامه با ورود 2 نفر دیگر رسمیت یافت و قبل از قرائت لوایح ونامه های رسیده به شورا ،تعدادی از شهروندان گرگانی و شرکت های طرف قرارداد با پیمانکار اصلی سازنده پل روگذر بهارستان به بیان مطالبات مالی خود پرداختند.

همچنین مشکلات پیش آمده در خصوص صدور پروانه ساخت و ساز برای یکی از شرکت های مرتبط با شرکت پتروشیمی گلستان دیگر موضوع مطرح شده بود.

در ادامه الفاظ استفاده شده توسط چند تن از شهروندان باعث اعتراض برخی شورائیان شد به گونه ای که یکی از اعضا به رئیس جلسه اعتراض کرد تا اجازه توهین به شهردار داده نشود و قدس مفیدی نیز این عضو را تهدید به اخراج از صحن شورا به دلیل ایجاد اختلال در نظم جلسه کرد.

در همین پیوند دو تن از اعضای دیگر شورا تهدید کردند که اگر این شیوه مدیریت ادامه داشته و به شهردار توهین شود، جلسه را ترک خواهند کرد.

 حسین صادقلو   شهردار گرگان  نیز خطاب به قدس مفیدی رئیس شورا گفت:هنگامی که افرادی در صحن شورا به مقام شهردار توهین و جسارت می کنند مدیر جلسه نباید سکوت اختبار کند؛ حفظ حرمت جایگاه شهردار بر اعضای شورای شهر واجب است، فارغ از اینکه چه کسی عنوان شهردار را بر دوش بکشد.

همچنین عدم تحقق مطالبات یکی از صنوف طلبکار از پیمانکار روگذر بهارستان باعث شد تا وی اعضای شورای شهر و شهردار را به بستن روگذر بهارستان تهدید کند و گفت:کاری نکنید که فردا با خودروهای خود روگذر را ببنیدیم.
پایان بخش مباحث مطرح شده این بود که طلبکاران موارد لازم را بصورت کتبی به رئیس شورا ارائه دهند تا موضوع رسیدگی شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6243



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96