اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در دیدار سخنگوی دولت با آیت‌الله نورمفیدی رخ داد

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گلستان از اجرایی نشدن برخی وعده‌های سفر رییس جمهور به استان/ کاش در سفر شما حداقل کلنگ آشوراده به زمین می‌خورد
نماینده ولی فقیه در گلستان از اجرایی نشدن برخی وعده های رئیس جمهور در استان گله کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان از اجرایی نشدن برخی وعده های رئیس جمهور در استان گله کرد.

به گزارش کاسپین‌خبر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، صبح پنجشنبه در دیداری با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور اظهار کرد: در سفری که ابتدای سال داشتید وعده هایی دادید که باید بررسی چه مقدار از آن ها عمل شده است.من همیشه نظرم روی کارهال بزرگ تحول ساز است.این که گاز کشی می شود هم کار خوبی است، اما کارهایی که من روی آن تاکید دارم کاری است که کل استان و شرایط اقتصادی منطقه را متحول کند.

وی اظهار کرد:فعایت های دولت جهت دارد و به سمت هدفی مشخص حرکت می کند.این خوب است و دعا می کنیم دولت موفق باشد و بتواند بیشتر از این ها به جنبه های گوناگون کشور رسیدگی کند.

امام جمعه گرگان بیان کرد:در جریان سفر ریاست جمهور چند وعده بزرگ داده شد اما در دست اندازهایی افتاده که هنوز به نتیجه نرسیده است.جزیره آشوراده، منطقه ازاد، راه آهن و...طرح هایی بود که رئیس جمهور وعده داد ولی هنوز عملی نشده و در پیچ و خم ها افتاده است.

وی گفت:مردم می گویند که رئیس جمهور وعده داده ولی عمل نشده و ما دوست نداریم ذهنیت منفی نسبت به دولت ایجاد شود.لذا باید کاری کرد تا حداقل مشکلات برخی طرح ها بر طرف شود.

وضعیت خلیج گرگان بحرانی است

آیت الله نورمفیدی با بیان این که چقدر خوب بود در سفر شما حداقل کلنگ آشوراده زمین زده می شد، افزود:باید برخی طرح ها که قابل شروع به کار است را انجام می دادیم.

وی ادامه داد:یکی از مسائلی که در ذهن من است، خلیج گرگان است.به دریاچه ارومیه کم توجهی شد و به آن روز افتاد حال همین بلا دارد سر خلیج گرگان هم آید لذا برای این خلیج هم باید فکری کرد.

وی اظهار کرد:با نماینده های ما همکاری بیشتری داشته باشید.ما تشویقشان می کنیم و شما هم آن ها را کمک کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:این مرزنشنیان ما خیلی فقیر هستند.نه آب دارند، نه گاز دارند و نه دکتر دارند.در سفری که داشتم همانجا به آقای سعیدی کیا زنگ زدم و ایشان هم گفتند که من حرفی ندارم.مناطق مرزی همین برادران و خواهران ما هستند.اگر ما توجه نکنیم دیگران صید می کنند و کارهایی انجام می دهند.با توجه به شرایط فعلی ترکمنستان بعید نیست این اتفاقات رخ دهد.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به گلستان، اظهار کرد:به آقای دکتر هاشمی هم گفتم که طرح تحول سلامت از برنامه های خوب دولت است اما مشکلات زیادی دارد.پرستاران می گویند ۱۰ ماه است حقوق معوقه دارند.ایشان هم قول داد ولی توصیه ای هم به من کرد که آقایان وزرای اقتصادی را توصیه کنید به ما بیشتر برسند.

وی خاطرنشان کرد:این طرح از چیزهایی بود که رضایت ایجاد کرد و دولت هم باید برسد.بیمه می گوید دولت بدهکار است و خدمات به مراکز درمانی نمی دهد.بیمه با مردم قرارداد دارد، چرا وقتی از دولت طلب دارد کار مردم را لنگ می گذارد؟ این مساله حتی ازنظر شرعی هم اشکال دارد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6036



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96