اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنان یک فعال سیاسی کشور در گلستان:

وجود مدیران دولت گذشته دلیل عقب‌ماندگی برخی استان‌ها است/ ردصلاحیت روحانی منتفی است
دفتر حزب اتحاد ملت ایران در گلستان به مرکزیت شهرستان گرگان امروز پنجشنبه طی مراسمی راه اندازی شد.

دفتر حزب اتحاد ملت ایران در استان گلستان به مرکزیت شهرستان گرگان امروز پنجشنبه طی مراسمی راه اندازی شد.

به گزارش کاسپین‌خبر، دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در افتتاحیه دفتر مرکزی منطقه گلستان این حزب گفت:برجام و طرح تحول سلامت 2 دستاورد خوب دولت یازدهم در جهت رفاه مردم بوده است.

علی شکوری راد افزود:انتخاب روحانی دستاورد بینش و رای مردم بود و باعث گشایش های خوبی در عرصه سیاسی و اجتماعی شد و این موفقیت نتیجه انتخاب آگاهانه ملت بود.

وی همچنین گفت:روحانی تمایل به کار و دست آوردهای بیشتری دارد اما وجود نیروها و مدیران دولت گذشته در وزارتخانه ها و سازمان ها توان وی را کاهش داده و همین افراد باعث عقب ماندگی برخی استان ها شده اند.

وی اظهار داشت:در سال 92 می دانستیم باید دولتی روی کار بیاید که طی 2 دوره آواربرداری های گذشته را انجام دهد تا به سازندگی واقعی برسیم و در این ارتباط دولت یازدهم تا حدودی موفق بوده است ضمن اینکه یکی از برنامه های دولت نجات کشور از سقوط بود که در این خصوص هم موفق عمل کرد.

شکوری راد در خصوص حضور مجدد روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت:رئیس جمهور تصمیمش را برای حضور مجدد گرفته و از آنجا که مقام معظم رهبری اعلام کرده اند می توانند به خوبی با این دولت کار کنند انگیزه حضور روحانی بیشتر شده و همین مساله امکان رد صلاحیت را منتفی می کند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/6030



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96