اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اظهار نگرانی معاون استاندار از آمار طلاق در گلستان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست صیانت از حقوق شهروندی از آمار بالای طلاق در استان اظهار نگرانی کرد و خواستار برنامه ریزی هدفمند برای کاهش آمارها در این بخش شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست صیانت از حقوق شهروندی از آمار بالای  طلاق  در استان اظهار نگرانی کرد و خواستار برنامه ریزی هدفمند برای کاهش آمارها در این بخش شد.

به گزارشكاسپين خبر، روز پنج شنبه  علی اصغر طهماسبی  اظهار کرد:در سال های قبل از هر 5 ازدواج یک مورد منجر به طلاق می شد که فاصله این دو آمار هم اینک کاهش یافته است.
وی بیان کرد:دلایل و عوامل بروز این رخداد باید توسط برنامه ریزان فرهنگی بررسی و تلاش ها برای کاهش آمار طلاق دراستان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه به نفوذ روز افزون شبکه های اجتماعی و موبایلی در جامعه اشاره کرد و گفت:باید از این تکنولوژی روزآمد برای برای تقویت ساختارهای اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم. 

طهماسبی افزود:اگر برای بهره مندی صحیح از این تکنولوژی برنامه درستی نداشته باشیم ، این فضا در اختیار دشمنان قرارگرفته و آنها نهایت استفاده را از این فضا خواهند برد.

وی ادامه داد:سال گذشته بیش از 16 هزار کانال انتشار تصاویر غیر اخلاقی در کشور شناسایی و مسدود شد که باید برای استفاده صحیح از این ظرفیت مدرن برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود.

طهماسبی در ادامه به تلاش های دولت تدبیر و امید در جهت صیانت از حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت:تحقق صد در درصدی برنامه ها نیازمند همدلی، تعامل و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان است.

همچنین گفت که در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، سازمان بازرسی استان بر دستگاههای اجرایی و ادارات دولتی در این بخش نظارت داشته و نیز در حوزه اجتماعی صدا و سیمای مرکز گلستان با محتوا بخشی به برنامه های خود به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می پردازد ،ضمن اینکه صنوف و اصناف مختلف نیز در این خصوص توجیه هستند.
به گفته وی؛ برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از فعالیت های حوزه بانوان و خانواده استانداری در حوزه عفاف و حجاب است./ايرنا


http://www.caspiankhabar.com/5982



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96