اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان:

مردم از هرگونه تجمع مقابل ایستگاه‌های آتش‎نشانی خودداری کنند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: مردم از هرگونه تجمع و حضور در مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی خودداری کنند زیرا این حرکت مشکلات متعددی را در پی دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری گرگان  گفت:مردم از هرگونه تجمع و حضور در مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی خودداری کنند زیرا این حرکت مشکلات متعددی را در پی دارد.

به گزارشكاسپين خبر، مهدی قره‌قاشی دقایقی پیش در واکنش به فراخوان‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام برای تجمع مردم در مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی با هدف ابراز همدردی و روشن کردن شمع برای آتش‌نشانان شهید در حادثه ساختمان  پلاسکو  گفت:به شدت توصیه می‌کنم مردم از این کار خودداری کنند.

وی ادامه داد:توصیه اکید ما به شهروندان این است که از هرگونه تجمع و حضور مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی خودداری کنند زیرا این حرکت مشکلات متعددی را در پی دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ضمن تقدیر از ابراز همدردی مردم با خانواده بزرگ آتش‌نشان در پی وقوع حادثه ساختمان پلاسکو تهران خاطرنشان کرد:به هر حال همکاران ما در تهران در حال تلاش هستند تا افراد را به صورت زنده از زیر آوار خارج کنند.

دعا، بهترین همدردی و همراهی برای نجات آتش‌نشانان است

قره‌قاشی بیان کرد:بهترین اقدام و همدردی مردم با آتش‌نشان‌های نقاط مختلف کشور از جمله گرگان و استان گلستان دعا برای موفقیت همکارانمان در تهران است و تجمع مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی باعث بروز مشکل در تردد، حوادث احتمالی ترافیکی و مشکلات مشابه خواهد شد.

وی اضافه کرد:در طول شبانه‌روز هر لحظه ممکن است یک امدادخواه به حضور آتش‌نشانان در محل نیاز داشته باشد و به طور قطع تجمع مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی باعث بروز مشکل و کندی عملکرد همکارانمان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد:به طور قطع همه ما در غم و اندوه فراق و فقدان دلاورمردان آتش‌نشان که برای نجات جان مردم وارد ساختمان پلاسکو شدند و خود زیر آوار ماندند هستیم اما همه ما به جای حضور در خیابان و اجتماع مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی بهتر است دست به دعا برداریم و آرزو کنیم که همکارانمان در تهران بتوانند هرچه سریعتر آوارها را کنار زده و به محبوس‌شدگان برسند و آنها را زنده از زیر آوار خارج کنند.

قره‌قاشی در پایان متذکر شد:باز هم تاکید می‌کنم شهروندان به هیچ عنوان مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی تجمع نکنند تا این تجمع مشکلات دیگری را در پی نداشته باشد.

گفتنی است از ساعاتی پیش، موج فراخوان‌های متعدد برای حضور مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرهای مختلف استان گلستان بویژه در شهرستان گرگان برای هم‌دردی با آتش‌نشانان و روشن کردن شمع، در فضای مجازی بخصوص شبکه اجتماعی تلگرام در حال انتشار است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5977



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96