اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



20 و 21 بهمن‎ماه جاری

گلستان میزبان همایش بین‎المللی توسعه گردشگری پایدار می‎شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری همایش بین‎المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت‎های فرهنگی اقوام در این استان خبر داد.

مدیرکل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  از برگزاری همایش بین‎المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت‎های فرهنگی اقوام در این استان خبر داد.

به گزارشكاسپين خبر،  ابراهیم کریمی  عصر امروزاظهار کرد:20 و 21 بهمن ماه جاری همایش دو روزه بین‎المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت‎های فرهنگی اقوام در گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص محورهای این همایش بین‎المللی تصریح کرد:12 محور مختلف برای این همایش پیش‎بینی شده است که شامل«اقتصاد مقاومتی و مدیریت گردشگری پایدار»،«برنامه‎ریزی و سیاستگذاری گردشگری پایدار»،«ظرفیت فرهنگی اقوام در گردشگری پایدار»،«بوم‎گردی و حفاظت محیط زیست»و«جوامع محلی و گردشگری روستایی و عشایری»است.

 32 دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در برگزاری این همایش همکاری دارند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛«مدیریت شهری در توسعه گردشگری پایدار»را از دیگر محورهای این همایش بین‎المللی ذکر کرد و افزود:«گردشگری مذهبی»،«گردشگری سلامت و پزشکی»،«گردشگری فرهنگی، هنر و صنایع دستی»،«اشتغال، کارآفرینی و گردشگری پایدار»،«آموزش و ترویج فرهنگ گردشگری پایدار»،«شبکه‎های اجتماعی و فناوری اطلاعات در گردشگری پایدار»محورهای همایش بین‎المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت‎های فرهنگی اقوام در گرگان است.

کریمی بیان کرد:این همایش بین‎المللی طی دو روز در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه‎های اجرایی و بخش خصوصی در راستای میزبانی این همایش بین‎المللی در استان گلستان گفت:32 دستگاه اجرایی و بخش خصوصی برای برگزاری این همایش تلاش‎های مضاعفی کردند که این اقدام ستودنی است.

 

 توجه به ظرفیت اقوام موجب تقویت وحدت، رونق اقتصادی و گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان رنگین‎کمانی از اقوام مختلف است، افزود:از ظرفیت‎های مختلف اقوام استان گلستان که نمادی از وحدت و یکپارچگی در سطح کشور به وجود آورده است باید به شایسته‎ترین وجه ممکن استفاده کرد.

وی بیان کرد:برگزاری این همایش بین‎المللی با استفاده از تجربیات، تبادل افکار و اندیشه‎های مختلف یقینا خروجی مناسبی در بر خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراز امیدواری کرد در سایه توجه به ظرفیت‎های مختلف اقوام ایران زمین در استان گلستان شاهد تقویت وحدت بیشتر، رونق اقتصادی و گردشگری باشیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5869



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96