اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آماری خواندنی از میزان تولد، وفات، ازدواج و طلاق در گلستان/ امسال 21 سه‌قلو به جمعیت استان اضافه شدند
مدیرکل ثبت احوال استان گلستان از ثبت واقعه ولادت 400 دوقلو و 21 سه قلو طی 9 ماه جاری در این استان خبر داد.

مدیرکل  ثبت احوال استان گلستان  از ثبت واقعه  ولادت 400 دوقلو  و 21 سه قلو طی 9 ماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش کاسپین‌خبر، حسن وفایی ظهر امروز در نشست شورای ثبت احوال استان گلستان اظهار کرد:در مدت 9 ماه سال‌جاری 31 هزار و 856 واقعه  ولادت  در استان گلستان به ثبت رسید که نرخ خام ولادت 21.7 در هزار است.

وفایی ادامه داد:بیشترین ولادت در شهرستان‎های مراوه‎تپه، آق‎قلا، کلاله و گمیشان بوده است و کمترین ثبت ولادت را شهرستان‎های کردکوی، بندرگز و گرگان داشتند.

وی با اشاره به اینکه ثبت ولادت در مهلت قانونی 99.8 درصد در استان گلستان است، تصریح کرد:استان گلستان در این زمینه جزو استان‎های پیشرو در کشور محسوب می‎شود، در استان به ازای هر 105 تولد پسر تعداد 100 ولادت دختر ثبت شده است.

6 هزار و 388 واقعه  وفات  در استان ثبت شد

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان افزود:میانگین سن مادر در استان 27.8 درصد بوده است بیشترین میانگین سن مادر مربوط به شهرستان‎های بندرگز و کردکوی و کمترین میانگین سنی اختصاص به شهرستان مراوه‎تپه دارد.

وفایی با اشاره به اینکه در 9 ماه سال‌جاری 6 هزار و 388 واقعه وفات در استان ثبت شد، ابراز کرد:نرخ خام ثبت واقعه وفات در استان 4.4 در هزار است، نرخ جهانی وفات در شرایط عادی 5 در هزار و در ایران 4 در هزار است.

وی با بیان اینکه 99.7 درصد ثبت نرخ وفات در مهلت قانونی انجام شده است، ابراز کرد:کمترین نرخ ثبت وفات در شهرستان‎های گنبدکاووس، مراوه‎تپه، گمیشان و گرگان بود و بیشترین آن مربوط به کردکوی، بندرگز و گالیکش بوده است.

14 هزار و 580 واقعه  ازدواج  در گلستان ثبت شد/2 هزار و 793 نفر  طلاق  گرفتند

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت:بیماری‎های قلبی عروقی، انواع سرطان، حوادث غیرعمدی و اختلال دستگاه تنفسی از مهمترین دلایل فوت در استان گلستان گزارش شده است، بیشترین علت فوت در استان مربوط به افرادی بالای 75 سال است.

وفایی بیان کرد:نرخ خام ازدواج در استان گلستان 9.93 در هزار است و شهرستان‎های گنبدکاووس، آق‌قلا، مراوه‎تپه، کلاله، علی‎آبادکتول، آزادشهر و بندرترکمن بیشترین نرخ ازدواج را در استان داشتند.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماه سال‌جاری 14 هزار و 580 واقعه ازدواج و 2 هزار و 793 واقعه طلاق در استان گلستان ثبت شد نرخ طلاق در استان 1.9 در هزار است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5842



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96