اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برقراری پروازهای رفت و برگشت گرگان - رشت و گرگان- اصفهان/ افزایش 64 درصدی پروازهای فرودگاه‌های گلستان در 2 ماه
مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری پرواز رفت و برگشت گرگان به دو شهر اصفهان و رشت خبر داد.

مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری  پرواز رفت و برگشت گرگان  به دو شهر اصفهان و رشت خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر، رامین آذری عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران آژانس های هواپیمایی که در گرگان برگزار شد، گفت:پرواز رفت و برگشت گرگان به اصفهان از روز یکشنبه ۶ دی با دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود:پرواز رفت و برگشت گرگان به رشت هم از جمعه ۱۳ دی‌ماه با یک پرواز در هفته آغاز می‌شود و در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان اظهار کرد:طبق اطلاعاتی که از پایانه‌های حمل‌ونقل گرفته‌ایم تعداد اتوبوس‌هایی که از گرگان به سمت مراکز استان‌ها حرکت می‌کنند به ترتیب ساری، تهران، رشت و اصفهان در الویت قرار دارد.

آذری بابیان اینکه در طول هشت ماه گذشته دو هزار ۶۸۴ اتوبوس به شهر رشت رفت‌وآمد داشته‌اند، گفت:این آمار از تعداد اتوبوس‌هایی که به سمت زاهدان در تردد هستند بیشتر است و نشان از ظرفیت خوب برای برقراری پرواز است.

 وی به ارائه عملکرد خود طی دو ماهی که به‌عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان منصوب‌شده است، اشاره کرد و در رابطه با اعتبارات گرفته‌شده از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت:در این مدت خرید و تحویل دستگاه ILS به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هواپیمایی ایران ۶ میلیارد تومان انجام‌شده است.

آذری با بین اینکه تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی سیستم فرود با دستگاه آی ال اس ۳۳۵ تومان هزینه داشته، اظهار کرد:تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی سیستم کمک ناوبری dvor ۱۲۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از هزینه ۴۲۰ میلیون تومانی تحویل کابل و تجهیزات برق‌رسانی به سایت‌های ils و dvor خبر داد و گفت:تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی چراغ‌های اپروج ۱۹۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

آذری از به سازی سرویس‌های بهداشتی با مبلغ ۸۰ میلیون تومان خبر داد و گفت:۲۸ کیلومتر کابل چراغ‌های اپروج دقیق ۲۱۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی افزود:تابلوهای راهنما ۵۳ میلیون تومان تأمین اعتبارشده است و تکمیل جدول‌کشی و رنگ‌آمیزی بلوار ورودی فرودگاه گرگان ۴۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

۵۰۰ میلیون اعتبار برای جاده حفاظتی گرگان جذب شد

آذری اظهار کرد:برای تأمین اعتبار جاده حفاظتی فرودگاه گرگان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی دریافت کردیم و همچنین برای احداث و تکمیل موتورخانه برق اضطراری فرودگاه کلاله ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از افزایش پروازهای فرودگاه‌های گلستان طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت:پروازهای اداره کل فرودگاه‌های گلستان(فرودگاه‌های گرگان و کلاله)با ۶۴ درصد افزایش به هفته‌ای ۷۴ سورتی پرواز رسید که از این تعداد ۷۰ پرواز مربوط به فرودگاه گرگان و چهار پرواز هفتگی در فرودگاه کلاله است.

آذری در رابطه با مقاصد پروازی فرودگاه گرگان گفت:مقاصد پروازی فرودگاه گرگان شامل تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت و عتبات عالیات بوده و فرودگاه کلاله فعلاً فقط تهران است.

وی اظهار کرد:همچنین مقاصد پروازی فرودگاه گرگان با اضافه شدن شهرهای رشت و اصفهان به ۶ مقصد داخلی و خارجی رسید و مسیرهای جدیدتری نیز در حال پیگیری است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5819



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96