اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان:

نخستین برف پاییزی گلستان را سفیدپوش کرد/ ثبت بیش از 40 سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی استان/ بارش‌ها همچنان ادامه دارد
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی از بامداد امروز تاکنون بیش از ۴۰ سانتی‌متر برف در مناطق کوهستانی استان گلستان باریده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی از بامداد امروز تاکنون بیش از ۴۰ سانتی‌متر برف در مناطق کوهستانی استان گلستان باریده است.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت:بارش برفاز بامداد امروز بیشتر در نواحی غربی استان گلستان تا شهرستان علی‌آبادکتول را فراگرفته و تاکنون بیش از 40 سانتی‌متر برف و 35 میلی‌متر باران در منطقه کوهستانی افراتخته ثبت شده است.

وی افزود:همچنین تاکنون 22 سانتی‌متر برف در منطقه خوش‌ییلاق و 15 سانتی‌متر در حاجی‌آباد برف باریده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد:این شرایط جوی به‌صورت موقت پایدار شده و از بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه دوم بارشی سراسر استان گلستان را بارش برف فرامی‎گیرد.

رحمان‌نیا با اشاره به روند کاهشی دمای هوای استان گفت:از دیشب تاکنون همه شهرهای استان دمای هوای زیر صفر را تجربه کردند و دمای هوا در اینچه‌برون به 10 درجه زیر صفر رسید.

وی افزود:با نفوذ سامانه بارشی دوباره شاهد کاهش دمای هوا از عصر امروز خواهیم بود و این شرایط جوی تا ظهر روز پنج‌شنبه ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان اظهار کرد:از روز جمعه با خروج این سامانه از استان شاهد افزایش دمای هوا تا روز یکشنبه هفته آینده هستیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5762



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96