اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هواشناسی گلستان اعلام کرد

31 میلی‌متر بارش در 24 ساعت گذشته گلستان/ هوای استان سردتر می‌شود
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: ۳۱ ‌میلی‌متر بارش در ۲۴ساعت گذشته در استان گلستان ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان و بارش باران و برف گفت:۳۱‌میلی‌متر بارش در ۲۴ساعت گذشته در استان گلستان ثبت شده است.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت:در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در استان گلستان، 31 میلی‌متر بارش در منطقه سوار پایین شهرستان رامیان ثبت شده است.

وی افزود:با ورود سامانه بارشی از صبح دیروز به استان گلستان علاوه بر کاهش دمای هوا، شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف استان بودیم که در این 24 ساعت در منطقه سوار پائین، شهرستان رامیان و توسکاچال میانگین بیش از 30 میلیمتر بارش باران داشته‌ایم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان همچنین با اشاره به سفیدپوش شدن ارتفاعات استان گلستان، تصریح کرد:در این مدت در منطقه خوش ییلاق هم یک سانتی‌متر برف باریده است.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا در مناطق کوهستانی استان و لغزندگی جاده‌ها و مه آلود بودن محورها،اظهار کرد:این سامانه بارشی تا دوشنبه در استان گلستان فعال است و در این مدت شاهد کاهش تدریجی هوا بین 14 تا 16درجه خواهیم بود.

رحمان‌نیا تاکید کرد:براساس آخرین الگوهای جوی، از روز جمعه هوای سردی از عرض‎های بالا به نواحی شمال کشور و استان انتقال یافته و با نفوذ امواج سرد سیبری به تدریج سبب افزایش ابر، بارندگی متناوب ، در نواحی کوهستانی ریزش برف ، وزش باد و مه آلود شدن هوا شده است.

پلیس‌راه استان گلستان نیز اعلام کرده است:با توجه به کاهش محسوس دمای هوا در گلستان و بارش شدید باران، احتمال اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌های استان گلستان وجود دارد و به رانندگان توصیه می‎شود از سفرهای غیرضروری به خصوص در مناطق کوهستانی خودداری کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5753



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96