اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در صحن علنی این هفته شورای شهر گرگان چه گذشت؟

از افزایش کرایه تاکسی‌های گرگان تا پیروزی دونالد ترامپ در شورای شهر گرگان!/ واکنش‌ها به نامه حاشیه‌ساز شهردار ادامه دارد
تصویب طرح افزایش کرایه تاکسی شهر گرگان تا پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مباحث مطرح شده در نشست شامگاه شنبه شورای اسلامی مرکز استان گلستان بود.

تصویب طرح افزایش کرایه تاکسی شهر گرگان تا پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مباحث مطرح شده در نشست شامگاه شنبه شورای اسلامی مرکز استان گلستان بود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم جرجانی عضو شورا در نطق پیش از دستور خود در سیصد و بیست و هفتمین جلسه رسمی این نهاد به سابقه 38 ماه واگذاری اختیارات به شهردار گرگان و پروژه های عمرانی به ثمر رسیده، اشاره کرد و از همکاران خود خواست که در مدت باقی مانده از عمر شورا، تعامل بیشتری با شهردار داشته باشند تا پروژه هایی مانند تله کابین و شهربازی مدرن گرگان عملیاتی شود.

وی همچنین به دلجویی شهردار گرگان از مدیر برکنار شده ترافیک شهری اشاره کرد و این اقدام شهردار را در زمره فعالیت های ارزنده مدیریتی وی محسوب کرد.

سید محمد قدس مفیدی رئیس شورا، اما این اقدام در مورد مطلبی که در سطح ملی مطرح شده کافی ندانست و گفت:برگرداندن مدیر شهری به جایگاه قبلی،جبران خسارت موقعیت وی است ولی جبران خسارت معنوی و آبرو ریزی این امر نمی شود.

حدود 10 روز قبل شهردار گرگان در نامه ای که در فضای مجازی منتشر شد، مدیر کنترل ترافیک شهرداری گرگان را بدلیل مدیریت نکردن ترافیک شهربه هنگام بارش های شدید، از این سمت برکنار و محل کار او را غسالخانه آرامستان گرگان اعلام کرد.

در ادامه تعداد از اعضای شورا(کلاتی، فدوی، پزشکپور،قدس مفیدی)به اشتباهات پیش آمده در خصوص صدور قبض عوارض نوسازی برای تعداد زیادی از شهروندان گرگان اشاره کردند و از شهرداری خواستند تا این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

شورای شهر از افزایش کرایه تاکسی گرگان تا انتخابات آمریکا را بررسی کرد.

تصویب سه جلسه فوق العاده در هفته جاری، مساعدت مالی به تجهیز سالن تنیس و تصویب طرح افزایش کرایه تاکسی شهر گرگان 8 ماه پس از تصویب در کمیسیون اداری مالی شهر گرگان از دیگر مباحث بود.

در خصوص افزایش کرایه تاکسی ،تعدادی از رانندگان و اعضای سازمان تاکسی رانی شهر گرگان نیز نظرات و دیدگاه های خود و اعتراض نسبت به تاخیر در اعلام نرخ جدید را بیان کردند.

در ادامه مهران فدوی نایب رئیس شورای شهر گرگان به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد که این انتخاب سبب خیر شود.

وی همچنین داعش را دستاورد تلاش های هیلاری کلینتون در زمان تصدی گری وزارت خارجه آمریکا بیان کرد.

در بخش پایانی این جلسه که حدود 200 دقیقه به طول انجامید طرح ارائه شده از سوی شهرداری گرگان به بحث گذاشته شد، براساس طرح ارائه شده ازسوی شهرداری گرگان، در قبال تصرف بخشی از ملک معارض در کمربندی گرگان ،شهرداری به میزان 133میلیارد ریال امتیازات مختلفی را به مالک عرصه یاد شده ارائه دهد که این موضوع هر چند از سوی نمایندگان شهرداری دفاع شد، ولی در بین اعضای شورا به اجماع نرسید و مقرر شد تا در نشست های هیات رئیسه شورا در هفته جاری بررسی و سپس در صحن مطرح شود./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/5727



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96