اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کلاهبرداران 200 میلیون تومانی به دام پلیس افتادند/ وقتی متهم برای دستگیر نشدن تغییر چهره می‌دهد!
یک شرکت جعلی لیزینگ خودرو در گرگان پس از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری، توسط پلیس گلستان شناسایی و دستگیر شد.

یک شرکت جعلی لیزینگ خودرو در گرگان پس از 2 میلیارد ریال کلاهبرداری، توسط پلیس گلستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارشکاسپین خبر، از ابتدای سال جاری تبلیغات وسوسه‌انگیز فروش خودرو با اقساط بالا و مبالغ به ظاهر معقول و کمتر از قیمت بازار تعداد زیادی از مردم گرگان را برای خرید خودرو ترغیب کرد.

شرایط خرید خودرو به صورت پرداخت پیش‌قسط در ابتدای عقد قرارداد و پرداخت باقی مبلغ خودرو در اقساط بلند‌مدت و تحویل ظرف 72 ساعت بوده که مشتریان پس از پرداخت وجه و پس از 72 ساعت نه تنها خودروی خود را تحویل نمی‌گرفتند، هیچ پاسخی هم از سوی شرکت به تماس‌های تلفنی داده نمی‌شد.

شهروندان گرگانی نیز در ماه‌های گذشته شکایت‌های زیادی را از این شرکت در پلیس آگاهی مطرح کردند که پس از تشکیل پرونده و دستور قضایی، کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند

در تحقیقات پلیسی مشخص شد این شرکت توسط دو فرد جوان با هویت مشخص اداره می‌شود که با وجود ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکت‌ها اما این شرکت مجوزی در خصوص فروش خودرو به صورت لیزینگی در گلستان ندارد و اقدامات آنها غیرقانونی است.

پس از جمع‌آوری مستندات لازم توسط پلیس، دستور قضایی برای دستگیری متهمان"خ.ش"و"م.ع"صادر شد.

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص دستگیری این افراد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد:یکی از متهمان به نام"م.ع"در حالی که با تغییر چهره قصد کلاهبرداری از فرد دیگری داشت، در یکی از دفاتر اسناد رسمی در شهرستان گرگان دستگیر شد.

علی‌اکبر جاویدان بیان کرد:متهم پس از دستگیری در حالی که منکر جرم ارتکابی شده بود اما پس از مواجهه با مستندات پلیس و اظهارات شاکیان، به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

وی در پایان ابراز کرد:تاکنون 12 نفر شکایت خود در خصوص این پرونده را در دستگاه قضایی و پلیس آگاهی مطرح کردند که بر اساس برآورد انجام شده، اعضای این شرکت تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال از شهروندان گرگانی کلاهبرداری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم دیگر پرونده و شناسایی دیگر شاکیان همچنان ادامه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/5719



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96