اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعضای شورا درباره نامه جنجالی روزهای اخیر شهردار گرگان چه گفتند؟/ از انتقاد رییس  و نایب‌رییس تا دفاع عضو حامی شهردار
در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان، اعضا نسبت به نحوه و انتشار نامه عزل مدیر شهرداری واکنش نشان دادند.

در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان، اعضا نسبت به نحوه و انتشار نامه عزل مدیر شهرداری واکنش نشان دادند.

به گزارشکاسپین خبر، سیصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور ۱۱ عضو، برخی مدیران شهرداری و اصحاب رسانه در محل برگزاری جلسات پارلمان محلی گرگان برگزار شد.

مطابق هفته های اخیر جلسه علنی به علت انتظار برای به حدنصاب رسیدن تعداد اعضا با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

اسدالله کبیر و علی کلاتی دو عضو غایب این هفته شورا بودند.

رئیس شورا از همان ابتدا و پیش از اعلام برنامه و دستور کار جلسه به موضوع قابل بحث دو روز اخیر گرگان اشاره کرد.

سید محمد قدس مفیدی با اعلام اینکه جای خالی شهردار در صحن علنی احساس می شود، گریزی به اقدام اخیر حسین صادقلو در عزل و نصب یکی از مدیران شهرداری زد.

وی با تذکر بر لزوم رعایت«کرامت نفس»هر انسان که از بدو تولد به همراه اوست، خواستار برقراری تناسب میان میزان جرم با مجازات هر شخص در مجموعه شهرداری شد.

صادقلو شهردار گرگان در نامه ای که روز پنجشنبه در فضای مجازی منتشر شده یکی از مدیران شهرداری را به اتهام«بی توجهی و اهمال در مسئولیت»از مقام عزل و به بخش غسالخانه آرامستان شهرستان منتقل کرد.اقدامی که بازتاب های متفاوتی در روزهای اخیر از سوی شهروندان داشته است.

قدس مفیدی با اشاره به همین موضوع ادامه داد:برای آنکه مدیری به درجه بالای مدیریت برسد تلاش و هزینه بسیاری صورت گرفته و انتظار می رود در نحوه برخورد با جرایم آنها با سعه صدر رفتار کنیم.

در همین حال نایب رئیس شورا ضمن انتقاد از نحوه برخورد آقای شهردار، انتقاد بیشتر خود را به فرد یا افراد منتشرکننده نامه متوجه کرد.مهران فدوی در عین حال که عزل و نصب را حق هر مدیر عنوان کرد، نحوه برکناری مدیر معزول را«غیرحرفه ای»و«غیراخلاقی»خواند.

به عقیده فدوی، انتشار این نامه در فضای مجازی«دردناک تر»از عزل آن مدیر بوده و از همکاران خود خواست منتشرکننده ابتدایی نامه را پیگیری کنند.ناصر گرزین هم خواستار مشخص شدن عاملان انتشار نامه شد.

محمدابراهیم جرجانی هم درهمین ارتباط عزل مدیر را در یک دستگاه«اجتناب ناپذیر»خواند و دامن زدن به آن را ناصحیح عنوان کرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5699



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96