اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



6 ماهه نخست امسال اتفاق افتاد

کشف بیش از 85 میلیارد تومان جرائم مالی در گلستان/ بیشترین جرم‌های اقتصادی استان در چه حوزه‌ای هستند؟
رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف 854 میلیارد ریال جرائم اقتصادی در این استان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف 854 میلیارد ریال جرائم اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر ، مجتبی مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در نیمه نخست امسال 2 هزار و 150 فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی 97 میلیارد و 980 میلیون ریال در پلیس آگاهی استان تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد:در این مدت 2 هزار و 291 متهم به حمل کالای قاچاق شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به توقیف 428 دستگاه خودروی حامل لوازم قاچاق، تاکید کرد:در نیمه نخست امسال 13 عملیات برای کشف کالای قاچاق و دستگیری متخلفان در سطح استان انجام شده که عمده کالاهای کشف شده، مواد غذایی قاچاق، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروهای غیرمجاز و کالاهای ممنوعه بوده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در بخش دیگری با اشاره به اقدامات قاطع پلیس استان در حوزه جرائم اقتصادی بیان کرد:46 پرونده جرائم اقتصادی با محوریت زمین خواری، تسهیلات بانکی، اختلاس و پولشویی در نیمه نخست امسال توسط پلیس آگاهی تشکیل شده است.

مروتی بیان کرد:ارزش ریالی این پرونده‌ها، 854 میلیارد و 474 میلیون ریال بوده که خوشبختانه کشفیات خوبی در این حوزه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان انجام شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5684



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96