اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خنکی هوای گلستان تا سه‌شنبه ادامه دارد/ هشدارهای هواشناسی استان به ماهیگیران
سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه بارشی، دمای این استان شمالی از امروز شنبه تا سه‎شنبه هفته جاری بین هشت تا 12 درجه سانتی‎گراد کاهش می‎یابد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان گلستان گفت:با نفوذ سامانه بارشی، دمای این استان شمالی از امروز شنبه تا سه‎شنبه هفته جاری بین هشت تا 12 درجه سانتی‎گراد کاهش می‎یابد.

به گزارش کاسپین خبر، نوربخش داداشی اظهار کرد:الگوهای پیش‎یابی جوی، حاکی از وزش باد نسبتاً شدید، بارش پراکنده و وقوع رعدوبرق احتمالی از بعدازظهر روز جاری است.

وی خاطرنشان کرد:در این مدت تا روز یکشنبه، با مواج شدن سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاع موج بین یک تا دو متر و سرعت باد نیز حداکثر تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

داداشی با اشاره به موج دوم تحولات جوی از عصر دوشنبه هفته جاری اذعان کرد:از بازه زمانی یاد شده تا اواخر وقت سه‎شنبه ضمن تداوم مواجی شدن دریا، حداکثر سرعت باد گاهی تا بیش از 70 کیلومتر بر ساعت و حداکثر ارتفاع بین دو تا سه متر پیش‎بینی می‎شود.

وی یادآور شد:در این روزها توصیه می‎شود، علاوه بر پرهیز از شنا، فعالان ماهیگیری صید و صیادی و دریانوردی نیز ضمن رعایت مسائل ایمنی با توجه به اوضاع جوی مراقب باشند.

عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اثرات شرایط جوی بر استان اضافه کرد:در این مدت برخی از جاده‎های کوهستانی استان مه‎آلود خواهد بود، که موجب کاهش دید افقی خودروهای عبوری در این مسیرها می‎شود.

 داداشی یادآور شد:بیشترین کاهش دمایی استان نیز طی روزهای ایام آینده از دوشنبه تا سه‌شنبه خواهد بود و استان فصل سرما را اندک اندک تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد:سامانه بارشی از اواخر وقت سه‎شنبه از سواحل جنوبی دریای خزر عبور کرده و پس از آن شرایط جوی استان به حالت عادی باز خواهند گشت.

 اداره کل هواشناسی استان گلستان طی یک اطلاعیه، از تغییرات جوی طی روز جاری تا سه‎شنبه هفته جاری خبر داد و پیش‎بینی کرد طی این مدت دمای هوای استان تا 12 درجه سانتی‎گراد کاهش خواهد یافت./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5658



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96