اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گرگان تشریح کرد

سارقان خودروهای گلستان و مازندران چگونه به دام افتادند؟/ همدستی دو مرد و یک زن در سرقت ماشین
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند در استان‌های گلستان و مازندران اقدام به سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت:اعضای این باند در استان‌های گلستان و مازندران اقدام به سرقت کرده بودند.

به گزارش کاسپین خبر، رضا عسگری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد:در روزهای گذشته ماموران انتظامی شهرستان پس از دریافت گزارشات مختلف از وقوع سرقت خودرو در گرگان و اقدامات مشابه در سایر شهرهای استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد:پس از انجام تحقیقات گسترده در نهایت یکی از اعضای این باند شناسایی شد و برای بررسی دقیق‌تر، اقدامات این سارق در رصد پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد:کارشناسان و کارآگاهان پلیس شهرستان گرگان در روند تحقیقات دریافتند که این فرد تنها نیست و دو همدست دیگر نیز وی را در اقدام به سرقت خودرو همراهی می‌کنند.

عسگری بیان کرد:با هماهنگی مرجع قضایی تمامی فعالیت‌های اعضای این باند در رصد پلیس قرار گرفت تا آنکه پس از اطمینان از تعداد اعضای باند و مخفیگاه متهمان، ساعت دو بامداد امروز، هر سه عضو این باند سرقت در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد:اعضای این باند که دو مرد و یک زن بودند با شناسایی خودروهایی که در مکان‌های خلوت و تاریک بوده و ایمنی لازم را نداشته، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد:پس از بازرسی مخفیگاه این متهمان، ماموران موفق شدند دو خودروی سرقتی که از شهرستان‌های چالوس و بهشهر استان مازندران سرقت شده بود را در پارکینگ آن مخفیگاه کشف کنند.

عسگری تاکید کرد:در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان با یک خودروی پراید اقدام به سرقت می‌کردند که آن خودرو نیز در همان مکان کشف شد و در انباری مجموعه نیز تعداد بسیار زیادی از اقلام سرقتی خودرو کشف شد.

وی گفت:سارقان در اعترافات خود تاکید کردند که ساعت‌های نیمه شب را برای سرقت انتخاب می‌کردند و سعی آنها در سرقت خودروهایی بود که خارج از پارکینگ پارک شده بوده و دارای قفل فرمان یا دزدگیر نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد:سارقان با شکستن شیشه خودرو و یا استفاده از روش‌های مختلف برای باز کردن درب خودرو، بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

عسگری گفت:اعضای این باند بلافاصله پس از سرقت خودرو، در زمان مناسب قطعات آن را به مالخران می‌فروخته و اثری از خودروی سرقتی بجا نمی‌گذاشتند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5657



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96