اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



زمان برقراری پروازهای فرودگاه‌های کلاله اعلام شد/ پروازهای کلاله به تهران و بالعکس در چه روزهایی هستند؟
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: همه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای بازگشایی فرودگاه کلاله آماده است

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت:همه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای بازگشایی فرودگاه کلاله آماده است و از چهارشنبه ۲۸ مهرماه پروازها آغاز می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر، رامین آذری اظهار کرد:همه زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای بازگشایی دوباره فرودگاه کلاله آماده است و از چهارشنبه ۲۸ مهرماه پروازها آغاز می‌شود.

وی افزود:دو روز در هفته، روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح پرواز از تهران به کلاله و ساعت یک بعدازظهر پرواز از کلاله به تهران انجام می‌شود و اگر استقبال خوبی انجام شود، تعداد پروازها افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان درباره پروازهای فرودگاه بین‌المللی گرگان تصریح کرد:هرچه تعداد پروازها بیشتر باشد آن منطقه توسعه یافته‌تر است و هر فرودگاه موتور محرک جهش توسعه آن استان است.

وی ادامه داد:در تلاش هستیم یک هواپیما را شب خواب گرگان کنیم و آخر شب از تهران به گرگان پرواز کند و تا صبح در باند فرودگاه بوده و اول صبح به سمت تهران حرکت کند.همچنین به جز مسیر فرودگاه مهرآباد، سه مسیر مجزای خارجی و جنوب کشور داشته باشیم که امروز تفاهم‌نامه آن به امضاء می‌رسد.

آذی گفت:فرودگاه کلاله نقش مکمل برای فرودگاه استان گلستان دارد و وجود دو فرودگاه در استان سبب برجستگی استان و ایجاد جایگاه وشان خاص برای استان می‌شود./ روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5650



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96