اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت

بدهی 46 میلیارد تومانی شرکت برق گلستان به پیمانکاران!/ چرا نمی‌توانیم گرگان را جزو مناطق گرمسیری قرار دهیم؟
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به تفاوت قیمت تولید و فروش برق گفت: این شرکت هم اینک 460 میلیارد ریال بدهی معوقه به پیمانکاران خود دارد که 230 میلیارد ریال آن مربوط به سال 93 است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به تفاوت قیمت تولید و فروش برق گفت:این شرکت هم اینک 460 میلیارد ریال بدهی معوقه به پیمانکاران خود دارد که 230 میلیارد ریال آن مربوط به سال 93 است.

به گزارشکاسپین خبر، علی اکبر نصیری شامگاه شنبه در سیصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان افزود:تامین هر کیلووات ساعت برق یکهزار ریال هزینه دارد، اما رقم پرداختی مشترکان 500 ریال است و این مساله کاهش درآمد شرکت را در پی دارد.

وی اظهارکرد:برهمین اساس در سال جاری در کنار پرداخت یارانه، مصوب شد که قیمت مصرف برق مشترکین افزایش یابد که در فیش های برق اعمال شده است.

وی همچنین به هزینه ها در حوزه تعمیر، نگهداری و بهره برداری و نیز توسعه شبکه تولید، انتقال و توزیع نیز اشاره کرد و گفت:این اقدامات نیز افزایش هزینه ها در حوزه برق را در پی دارد.

وی در خصوص قرار دادن تمامی شهرهای استان در شرایط منطقه گرمسیری گفت:این مساله نیاز به بررسی و مصوبه مجلس و هیات مدیره دارد، اما امروز گرگان در شرایط چهار، گنبدکاووس و چندین شهر در شرایط سه قرار دارند، اما اگر بخواهیم کل استان را در شرایط منطقه گرمسیری قرار دهیم، کنترل مصرف سخت خواهد شد.

وی ادامه داد:به عنوان نمونه در گنبدکاووس که در شرایط منطقه گرمسیری است در تابستان با مشکلات زیادی از قبیل قطع، سوختگی کابل ها و شبکه ها به علت مصرف بالا مواجه می شویم.

نصیری یادآور شد:با وجود این که تمامی مناطق استان در شرایط گرمسیری نیست، میزان مصرف در تابستان سه برابر فصول دیگر سال است و قرار دادن آن در شرایط گرمسیری و تعرفه این مناطق ،میزان مصرف را به چندین برابر افزایش می دهد.
 


http://www.caspiankhabar.com/5647



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96