اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عضو شورای شهر کردکوی:

اختلافات شورای شهر کردکوی با شهردار لوایح زیادی را به بن‌بست رساند/ شهردار با خواسته‌های غیرقانونی اعضای شورا مخالفت کند
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی اختلافات شورای شهر با شهرداری را عامل اُفت عملکرد شهرداری کردکوی دانست.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی اختلافات شورای شهر با شهرداری را عامل اُفت عملکرد شهرداری کردکوی دانست.

به گزارشکاسپین خبراز کردکوی، نجیب زنگی عصر امروز در صحن علنی دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کردکوی تعامل اعضای شورا با شهردار را خواستار شد و اظهار کرد:انتظار ما از هیئت رئیسه شورای چهارم تحقق خواسته‎های حداقلی مردم با برنامه‎ریزی مناسب است.

وی با بیان اینکه امید است در سال آخر شورای چهارم با برنامه‎ریزی درست در راستای بهبود مشکلات شهرستان اقدامات مناسبی صورت بگیرد، ابراز داشت:همه مشکلات شهر کردکوی صرفا از لحاظ مادی قابل حل شدن نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خاطرنشان کرد:معتقد هستم که 50 درصد مشکلات با خواستن و همت مضاعف حل خواهد شد از این رو اعضای شورا با برنامه‎ریزی و پرهیز از منافع شخصی در خدمت‎رسانی و بهبود مشکلات مردم اقدام کنند.

زنگی به اختلافات حداکثر اعضای شورای شهر با شهردار در گذشته اشاره و تصریح کرد:اختلافات موجود عامل رد بسیاری از لوایح و طرح‎های ارسالی از سوی شهردار می‎شد که همین امر مانع پیشرفت و انجام اقدامات مناسب از سوی شهرداری شده  است که امیدواریم با رویکرد جدید و افزایش تعاملات روند گذشته تغییر کند.

وی ادامه داد:البته معتقد هستم حمایت از شهردار در راستای عملکرد صحیح وی باشد و در صورت ضعف عملکرد مورد نقد قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی بیان کرد:شورا و شهرداری باید ناظر بر اجرای قانون باشند و ما هم همانند سایر اعضای شورا دغدغه انحراف از قانون در شهرداری داریم از این رو شهردار موظف است با خواسته‎های غیرقانونی هر کدام از اعضای شورا یا هر شخص دیگر مخالفت کند و کارها تنها در مسیر قانون انجام شود.

این مسؤول تأکید کرد:شورای شهر کردکوی مطالبات و انتظارات کلی از شهردار کردکوی داشت که ضروری است شورای شهر در سال پایانی پیگیر امورات و مطالبات مردمی باشد.

زنگی با بیان اینکه انتظار مردم از اعضای شورای شهر چهارم با توانمندی فراوان و تجربه تحقق پیدا نکرد، یادآور شد:امید است با ترکیب هیئت رئیسه فعلی و با رویکرد جدید و همدلی و تعامل از مدت زمان باقی‎مانده در راستای خدمت به مردم نهایت بهره را ببریم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5538



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96