اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با اجرای طرح تکاپو

گلستانی‌های توانمند از تسهیلات میلیاردی طرح تکاپو استفاده کنند   جزییات طرح
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پیش‎بینی ایجاد 12 هزار شغل با اجرای طرح تکاپو در این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پیش‎بینی ایجاد 12 هزار شغل با اجرای طرح تکاپو در این استان خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، سعید مازندرانی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته تعاون اظهار کرد:برای اجرای طرح تکاپو در استان گلستان 12 هزار شغل در نظر گرفته شده است اجرای این طرح بستر ایجاد 4 هزار و 500 شغل در زمینه صنایع دستی، طیور، شیلات، دام، ابریشم‎بافی و...را فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد:نزدیک به 20 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد و قرض‎الحسنه از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار کسانی که مجوز اجرای این طرح‎ها را دریافت کنند پرداخت می‎شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود:کارهای تحقیقاتی و زمینه‎سنجی در راستای اجرای طرح تکاپو در استان گلستان انجام شده و مناطقی که امکان انجام این فعالیت‎ها وجود دارد شناسایی شد.

مازندرانی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات برای شش ماه دوم امسال تنظیم شده است، گفت:فرصت خوبی برای افراد توانمند استان گلستان فراهم شده است.

وی بیان کرد:طرح‎های بخش آی‎تی، بازی‎های کامپیوتری و نرم‎افزار نیز 2 هزار و 500 شغل ایجاد می‎کند و می‎تواند باعث اشتغال پایدار در استان شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از ثبت 10 هزار و 967 تعاونی در استان خبر داد و تعداد تعاونی‎های نیمه‎فعال و راکد را حدود 4 هزار تعاونی اعلام کرد./فارس

برای آشنایی بیشتر با طرح تکاپواینجا را کلیک کنید.


http://www.caspiankhabar.com/5537



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96