اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صندوق حمایت از بیماران خاص در گلستان تشکیل می‌شود
مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص خبر داد و گفت: با افزایش گستره خدمات بیمه، ۵۹ خدمت و فعالیت توانبخشی به معلولان در سبد خدمتی بیمه سلامت قرار گرفته است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهارداشت:از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون یک میلیون و 236 هزارنفر از اهالی گلستان از خدمات بیمه سلامت برخوردار شده‌اند.

وی همچنین از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص خبر داد و گفت:با تشکیل صندوق بیماران خاص در کشور خدمات درمانی و دارویی بیماران خاص که در گذشته صرفاً به 5 بیماری محدود می‌شد، افزایش یافت و در آینده‌ای نزدیک 23 نوع بیماری نادر و خاص زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان اظهار کرد:این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و پیرو سیاست های ابلاغی نظام و قوانین بیمه ای کشور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و اجرا می شود.

وی تاکید کرد:اجرای این طرح ادامه دارد و افراد متقاضی ضمن معرفی توسط دستگاه های مرتبط به این اداره کل،می توانند از طریق ورود به سامانه غیرحضوری بیمه سلامت یا مراجعه به 29 دفتر پیشخوان طرف قرارداد این اداره کل نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده و از مزایای بیمه سلامت استفاده کنند.

حسینی افزود:افراد ساکنان کم برخوردار و فاقد پوشش بیمه ای گلستان پس از قرار گرفتن در پوشش بیمه سلامت، به پزشک خانواده معرفی شده و از طریق نظام ارجاع همه خدمات دارویی، پاراکلنیک و بستری را در سطح تخصصی دریافت می کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93806



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

بیمه سلامت


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96