اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دو تصادف با ۷ مصدوم در گرگان و علی آباد کتول
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به دو تصادف در گرگان و علی آباد کتول گفت: در این دو حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و به مرکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حاجیلری با اشاره به افزایش تردد‌ها در تعطیلات عید فطر گفت:ساعت ۲۳:۷ پنجشنبه ۲۳ فروردین، مرکز ۱۱۲ استان تیم پایگاه زیارت را برای پوشش حادثه تصادف دو خودروی پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به جاده ناهارخوران گرگان اعزام کرد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود:این دو خودرو ۸ سرنشین داشتند که ۳ نفر از آنها مصدوم شدند.نجاتگران با انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال دادند.

وی ادامه داد:ساعت ۱:۱۱ بامداد امروز جمعه، تصادف دیگری در دهنه زرین گل علی آباد کتول، منطقه جنگلی توسکایی به وقوع پیوست که در پی انحراف از مسیر پژو روآ و تصادف با موانع اطراف جاده ۴ نفر مصدوم شدند. 

حاجیلری خاطر نشان کرد:نجاتگران یکی از مصدومین که محبوس در خودرو شده بود را با ابزار نجات رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تصریح کرد:پس از آن انجام اقدامات اولیه، نجاتگران هلال‌احمر یک مصدوم را به بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آباد کتول انتقال دادندو ۳ مصدوم هم توسط اورژانس انتقال داده شد.

وی در پایان از مسافرینی که در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند خواست برای حفظ جان خود و خانواده با آرامش و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.


http://www.caspiankhabar.com/95037



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هلال احمر


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96