اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برای جلوگیری از ازدحام؛

طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک
رئیس پلیس راهور گلستان از اعمال طرح زوج و فرد مراجعه افراد به مراکز تعویض خودرو خبر داد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس  پلیس راهور  گلستان در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، گفت:با شیوع ویروس  کرونا  مدتی بود که مراکز  تعویض پلاک  در استان تعطیل بود و خدمات دهی نداشتیم، اما از ۶ اردیبهشت ماه با ابلاغیه‌ای که از راهور ناجا اعلام شد این مراکز بازگشایی شد.


او افزود:این بازگشایی برابر پروتکل ابلاغی با چند شرط اعمال شد به عنوان مثال مراجعه کنندگان حتما باید لوازم  بهداشت ی به همراه داشته باشند و طرح فاصله گذاری اجتماعی در صندلی‌ها رعایت شده باشد.


بسطامی ادامه داد:نوبت دهی هم باید به گونه‌ای انجام شود که از تجمع افراد جلوگیری کرد و به صورت مشخص زمان منتظر بودن هر فرد برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک مشخص شود.


رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به طرح زوج و فرد مراجعه افراد گفت:از سه رقم وسط پلاک خودرو رقم آخر، زوج و فرد را برای مراجعهافراد مشخص می‌کند.


بسطامی ادامه داد:در حال حاضر از ۱۴ شهرستان ۱۰ شهر در حوزه تعویض پلاک فعال هستند و در گرگان و گنبدکاووس تعویض پلاک به شکل متمرکز انجام می‌شود وتا ساعت ۱۷ عصر ادامه دارد.


او در رابطه با وکالت‌های منقضی شده در این ایام گفت:این موضوع در تهران در حال بررسی است، اما در حال حاضر به افرادی که تاریخ وکالت نامه‌های آن‌ها منقضی شده است هیچگونه خدمات دهی نداریم، پرسنل این بخش را افزایش داده ایم تا بازدید و خدمات خودرویی به خوبی انجام داده شود تا از تراکم و حجم کار کاهش دهیم.


بسطامی افزود:از افراد متقاضی تعویض پلاک درخواست می‌کنیم چنانچه ضرورتی ندارد به دلیل تراکم بالای مراجعه فعلا از حضور در این مراکز خودداری کنند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9410



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96