اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توقف پراید با ۶ میلیون خلافی در مینودشت
رییس پلیس راهور استان گلستان از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با خلافی شش میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در مینودشت خبرداد.

 سرهنگ مرتضی فخری در گفت وگو با  کاسپین خبر  اظهار کرد:رانندگان هر ماه یکبار و یا قبل از عزیمت به سفر، آخرین وضعیت  خلافی  خودروی خود را از طریق مراکز پلیس+۱۰ و یا از طریق ارسال پیامک به سامانه ۱۱۰۱۱۰۲۰۲۰  پلیس راهور  ناجا استعلام بگیرند.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی از وضعیت تخلفات خودرویی می تواند مشکلاتی را برای راننده یا مالک بوجود آورد، افزود:نیاز است مالکین و رانندگان خودرو، با آگاهی کامل از وضعیت خودروی خود تردد کنند.

رییس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد:گشت کنترلی پلیس راهور شهرستان  مینودشت  یک دستگاه خودروی سواری  پراید  را با خلافی شش میلیون و ۲۵۰ هزار تومان متوقف و روانه پارکینگ کرد.

فخری تاکید کرد:تمامی دوربین های کنترلی سطح شهر گرگان فعال بوده و تخلفات احتمالی رانندگان متخلف را ثبت و ضبط می کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در فصل سال و افزایش بارشها در سطح استان،‌گفت:در هنگام بارش باران و لغزنده بودن سطح معابر، رانندگان موتورسوار از آوردن موتورسیکلت به سطح معابر خوددراری و از وسایل نقلیه جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راهور گلستان با تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت سواران، تصریح کرد:رعایت قوانین و مقررات  راهنمایی و رانندگی  به ویژه استفاده از کلاه ایمنی به میزان قابل توجهی به پیشگیری از بروز صدمات جدی به موتور سواران در هنگام تصادفات کمک می کند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8682



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96