اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اردوی تیم ملی کاراته امید‌های ایران در گرگان برگزار شد
رئیس هیئت کاراته استان گلستان گفت: سومین و آخرین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی کاراته امید به مدت ۴ روز در گرگان برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان گلستان گفت:سومین و آخرین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی کاراته امید به مدت ۴ روز در گرگان برگزار شد.

به گزارش کاسپین خبر، اسماعیل جبله  از برپایی اردوی تیم ملی کاراته امید ایران در گرگان خبر داد و اظهار داشت:13 کاراته کا از شهرهای مختلف کشورمان سومین و آخرین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی کاراته امید در گرگان حضور دارند.

 

وی افزود:در پایان این مرحله از اردو، از بین این افراد 5 نفر برتر انتخاب و به همزاه تیم ملی به مسابقات لیگ کاراته جهانی وان شانگهای چین اعزام می‌شوند.

 

رئیس هیئت کاراته استان گلستان با اشاره به اینکه انطباق آب‌و‌هوایی محل برگزاری این مسابقات با گلستان، علت برگزاری این اردو در گرگان است، اظهار کرد:رقابت‌های جهانی کاراته 16 تا 18 آذر در شانگهای کشور چین برگزار خواهد شد.

 

جبله گفت:این اردو با هدف ارتقاء سطح فنی ورزشکاران این رشته، معرفی پتانسیل‌های استان گلستان و استفاده از آن برای پیشرفت ورزش استان و همچنین فراهم آوردن فرصتی برای معرفی استعدادها این استان به عرصه‌های ملی برگزار شده است/تسنیم

 


http://www.caspiankhabar.com/7102



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96