اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افسر قلابی گلستانی به دام افتاد/ سوءاستفاده از نام پلیس و تهدید یک خانم!
مسئول پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری فردی که دریکی از شبکه‌های اجتماعی از نام پلیس سوءاستفاده می‌کرد، خبر داد.

 مسئول پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری فردی که دریکی از شبکه‌های اجتماعی از نام پلیس سوءاستفاده می‌کرد، خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر، مسئول پلیس فتا گلستان اظهار کرد:پس از دریافت مرجوعه قضایی با موضوع سوءاستفاده از نام و عنوان پلیس ، کارشناسان این یگان تحقیقات مقدماتی را آغاز که مشخص شد فردی دریکی از پیام‌رسان‌های موبایلی اقدام به تهدید احدی از شهروندان نموده و قصد اخاذی از وی را داشته است.

 وحید صاحبکاران افزود:تحقیقات تکمیلی این پلیس نشان داد متهم خود را افسر نیروی انتظامی معرفی کرده و ضمن تهدید شاکیه اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی از طریق فضای مجازی کرده که نهایتاً متهم شناسایی و طی اقدامی پلیسی دستگیر شد.

صاحب‌کاران ادامه داد:متهم که فردی ۲۷ ساله و دارای مدرک تحصیلی دیپلم است ضمن ابراز ندامت از عمل مجرمانه خود از مراجع قضایی و انتظامی درخواست بخشش کرد.

صاحب‌کاران ضمن هشدار به افرادی که از نام پلیس در فضای مجازی سوءاستفاده می‌کنند، گفت:برابر ماده ۵۵۵ مجازات اسلامی بخش تعزیرات، هر کس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت خود را در مشاغل دولتی اعم از کشوری یا لشگری و انتظامی که ازنظر قانون مربوط به او نبوده است دخالت دهد یا معرفی کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد و چنانچه برای دخالت یا معرفی خود در مشاغل مزبور، سندی جعل کرده باشد، مجازات جعل هم به مجازاتش اضافه می‌شود./  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا


http://www.caspiankhabar.com/6883



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96