اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان خبرداد:

تعطیلات پرحادثه در گلستان/ از گم شدن 6 نفر تا وقوع ۶ تصادف
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان گلستان گفت: طی دو روز تعطیلات حوادث بسیاری ازجمله گم‌شدن 6 نفر و چندین فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان گلستان گفت:طی دو روز تعطیلات حوادث بسیاری ازجمله گم‌شدن دو نفر در جنگل‌های گلستان و چندین فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داد.

به گزارش کاسپین خبر، علیرضا صیاد  اظهار کرد:روزهای دوشنبه و سه‌شنبه روزی پرحادثه برای استان گلستان بوده و چندین عملیات امداد و نجات در سطح استان توسط نیروهای هلال‌احمر انجام شد.

وی افزود:عصر روز دوشنبه خبر گم‌شدن کودک پنج‌ساله در جنگل النگدره به ندای جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله نیروهای واکنش سریع به منطقه اعزام شدند و درنهایت پس از ۱۲ ساعت جستجو دختربچه پنج‌ساله صحیح و سالم پیدا و به خانواده تحویل داده شد.

صیاد ادامه داد:هنوز چند دقیقه‌ای از پیدا شدن این دختربچه نگذشته بود که خبر گم شدن یک جوان در ارتفاعات شصت کلاً به ندای جمعیت اطلاع‌رسانی شد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان اظهار کرد:بلافاصله دو تیم عملیاتی در منطقه حضور پیدا کردند و با یک تیم محلی تشکیل‌شده در منطقه در شرایط سخت و بسیار دشوار پس از حدود چهار ساعت تلاش جوان ۳۳ ساله گمشده را پیدا کردند.

صیاد ادامه داد:۶ حادثه جاده‌ای و دو حادثه شهری در استان گلستان رخ داد که بیشتر این حوادث مربوط به موتورسواران بوده است.

وی افزود:چهار نفر که برای شنا به دریا رفته بودند برای ساعتی مفقودشده شدند اما قبل از ورود نیروهای هلال‌احمر برای امدادرسانی توسط دریابانی پیدا و از آب خارج شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان ادامه داد:به‌جز موارد ذکرشده چندین مورد مراجعه حضوری برای دریافت کمک‌های امداد و نجات از سوی مردم انجام شد.

صیاد گفت:در ماجرای پیدا شدن دختربچه پنج‌ساله جا دارد از نیروهای سپاه پاسداران تشکر ویژه داشت که دلسوزانه ما را در این عملیات همراهی کردند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6722



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96