اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع اوقات فراغت برگزار شد
بیست و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با موضوع اوقات فراغت جوانان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، تشکیل شد.

بیست و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با موضوع  اوقات فراغت جوانان  به ریاست  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، تشکیل شد.

به گزارشکاسپین خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ابتدا از برگزاری المپیاد ورزشی استان که سبب شور و نشاط اجتماعی شد و همچنین از برنامه های مختلف در هفته جوان بویژه افتتاح خانه جوان استان که پس از سالها پیگیری محقق شد، تشکر کرد.

 علی اصغر طهماسبی  در ادامه گفت:دستگاه های اجرایی با همکاری بیشتر در خصوص اوقات فراغت، ظرفیت ها و امکانات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی با تأکید بر توانمند سازی جوانان از طریق برنامه ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد:باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم هایی گرفته شود که عملیاتی بوده و با روحیه نشاط و جوانی این قشر تاثیرگذار سازگاری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مردم و جوانان به دلیل روزه داری تمایل دارند بخشی از اوقات خود را در مساجد سپری کنند و این فرصت خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی و دینی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است و در همین راستا برنامه های خوبی نیز در گلستان تدارک دیده شده که در مساجد و برخی اماکن متبرکه استان اجرا می شود.

طهماسبی ادامه داد:به منظور بهره مندی بیشتر وموفقیت درزمینه اوقات فراغت جوانان، لازم است دستگاههای مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه دائمی ستاد ساماندهی امورجوانان استان درارتباط باشند و گزارش های ماهیانه خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد:برنامه ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان در همه ایام سال و نه فقط در فصل تابستان، نیاز به همکاری همه دستگاه ها و ارگانهای دولتی و غیردولتی و حتی سازمان های مردم نهاد دارد تا بدین وسیله آسیب های ناشی از نبود اوقات فراغت، کاهش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد:همه باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب، شور و نشاط را در جامعه نهادینه کنیم./استانداری 


http://www.caspiankhabar.com/6619



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96