اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون استاندار گلستان:

 مقدمات برگزاری انتخابات فراهم است
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری قانونمند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها در این استان در روز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور فراهم است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت که زیرساخت های لازم برای برگزاری قانونمند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها در این استان در روز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور فراهم است.

به گزارشکاسپین خبر، علی اصغر طهماسبی در نشست مشترک ستاد انتخابات استانهای گلستان و مازندران که با حضور علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در گرگان برگزار شد، ابتدا جان باختن جمعی از معدنکاران استان را در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر تسلیت گفت.

وی در ادامه اظهار کرد:در گلستان انتخابات علاوه بر 30 نقطه شهری در 942 روستای بالای 100 نفر یا دارای 20 خانوار در استان برگزار می شود.

معاون استاندار گلستان همچنین از برگزاری انتخابات الکترونیک در چهار شهر گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن خبر داد و اضافه کرد:در خصوص اجرایی شدن آن، آموزش های لازم به کاربران داده شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت:افزون بر 40 هزار نفر نیروی انسانی شامل کاربر، عوامل اجرایی، نماینده فرماندار، نیروی امنیتی و انتظامی، وظیفه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را در این استان بر عهده دارند.

تولید بیش از 12هزار خبر انتخاباتی

معاون استاندار گلستان در خصوص فعالیت کمیته اطلاع رسانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز اظهار داشت:تاکنون 12 هزار و 200 خبر انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان به وزارت کشور ارسال شده است.

طهماسبی با بیان اینکه گلستان در انتخابات سال 94 با حضور پرشور مردم و مشارکت بالای 80 درصدی، رتبه اول کشوری را کسب کرد، اظهار امیدواری کرد که در انتخابات 29 اردیبهشت نیز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی باشیم./ استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6484



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96