اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس ستاد انتخابات گلستان:

یک میلیو ن و ۳۱۱ نفر در استان گلستان واجد شرایط رای دادن هستند
رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا وارد مرحله نهم شده است،گفت: بیش از یک میلیون و ۳۱۱ نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

 رئیس ستاد انتخابات گلستان  با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای شهر و روستا وارد مرحله نهم شده است،گفت:بیش از یک میلیون و ۳۱۱ نفر در استان  واجد شرایط رای دادن  در انتخابات هستند.

به گزارشکاسپین خبر،  علی اصغر طهماسبی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از زمان آغاز فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا، 8 مرحله انجام شده و با ارسال لیست تائید یا  رد صلاحیت  داوطلبان از هیئت نظارت بخش‎ها و شهرها وارد مرحله نهم انتخابات شدیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد:در این مرحله لیست‎های ارسالی از هیئت‎های اجرایی در هیئت نظارت به مدت یک هفته بررسی و صلاحیت نامزدها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد:از یک میلیون و 868 نفر جمعیت استان گلستان، بیش از یک میلیون و311 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که پیش‌بینی می‎شود بیش از 63 هزار نفر از این افراد رای اولی باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان همچنین از به حد نصاب رسیدن تعداد شوراها در روستاهای استان خبر داد و افزود:تعداد نامزدها در همه روستاهای استان به حد نصاب رسیده و انتخابات شوراها در 942 روستا و 30 شهر استان برگزار می‎شود.

طهماسبی تاکید کرد:در بیش از 774 روستای استان شوراهای 3 نفره خواهیم داشت و در 168 روستا و 26 شهر هم شوراها 5 نفر انتخاب خواهند شد.

وی افزود:مرکز استان گرگان شورای 8 نفره و در 3 شهر گنبدکاووس، علی آبادکتول و بندرترکمن هم شوراهای 7 نفره انتخاب خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد:بیش از 1625 صندوق اخذ رای در استان گلستان در نظر گرفته شده که رای‎گیری در شعب ثابت و سیار را انجام خواهند داد و البته در صورت صلاحدید هیئت اجرائی این تعداد می‌تواند افزایش یابد.

وی با توصیه به نامزدها و خبرگزاری‎ها و سایت‎های فعال در استان مبنی بر اخلاق‎مداری و قانون‎مداری در انتخابات تصریح کرد:استان گلستان یکی از امن‎ترین استان‎های کشور است که با وجود قومیت‎های مختلف از امنیت خوبی برخوردار است و همیشه مردم مشارکت بالائی در انتخابات داشته‌اند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6407



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96