اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس ستاد انتخابات گلستان:

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۴ شهر گلستان مهیا است
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۴ شهر استان گلستان مهیا شده است.

 رئیس ستاد انتخابات استان گلستان  گفت:زیرساخت‌های لازم برای برگزاری  انتخابات الکترونیکی  در ۴ شهر استان گلستان مهیا شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  علی اصغر طهماسبی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در استان گلستان برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری 1625 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که این شعبات در 14 شهرستان، 30 شهر و 938 روستای استان انتخابات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:ما از 19 فرایند انتخابات شوراها 7 فرایند را پشت سر گذاشته‌ایم و از امروز وارد فرآیند هشتم که همان رسیدگی به صلاحیت نامزدها در هیئت نظارت است، آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود:این فرآیند در هفت روز انجام می‌شود و پس از آن بررسی‌های انجام شده در اختیار هیئت نظارت شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

طهماسبی درباره فرآیند الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در استان هم گفت:با هماهنگی وزارت کشور در 4 شهر استان گلستان انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود و در این انتخابات شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول و بندر ترکمن را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد:زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در این شهرستان‌ها فراهم شده تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان درباره روستاهای کمتر از 100 نفر هم گفت:در برخی از روستاهای ما جمعیت کمتر از 100 نفر و کمتر از 20 خانوار داریم که انتخابات شوراها در آنجا انجام نمی‌شود که حدود 107روستای استان را شامل می‌شود اما انتخابات ریاست جمهوری در همه روستاهای استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما برای این روستاها و مناطق عشایری صندوق اخذ رای در نظر گرفته‌ایم، افزود:بیش از 8482 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان ثبت نام کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته 8 درصد افزایش را نشان می‌دهد و 2 نفر هم در زمان ثبت‌نام انصراف داده‌اند که پس از بررسی صلاحیت‌ها به افراد نتیجه اعلام می‌شود.

پنجمین دوره انتخابات شهر وروستای و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/6364



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96