اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد

آماری جالب از فروش سینماهای گرگان/ اختلاف فاحش کاپری با رقبا/ سرمایه‌گذاران سینمای خصوصی بسازند!
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رشد ۱۶۵درصدی فروش بلیت سینماهای استان در سال ۹۵ خبر داد.

معاون هنری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  از رشد ۱۶۵درصدی فروش بلیت سینماهای استان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر؛ قاسم قندهاری، افزود:فروش بلیت ۶ماهه اول سال گذشته سه میلیارد و ۴۷۶میلیون و ۸۳۵هزار ریال بوده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال ۹۵ به ۹میلیارد و ۳۶۶میلیون و ۶۳۵ هزار ریال افزایش یافته است.

وی به  فروش بلیت سینماهای گلستان  در ۶ماهه سال گذشته اشاره کرد و گفت:فروش بلیت  سینما عصر جدید گرگان ، سال گذشته ۶۶۸میلیون و ۳۸۰هزار ریال بوده درحالی که این رقم در سال جاری به ۲میلیارد و ۱۰۳میلیون و ۵۵۰هزار ریال رسیده است.

قندهاری فروش بلیت  سینما بهمن گرگان  را در ۶ماه اول سال گذشته ۲۰۷میلیون و ۹۷۰ هزارریال اعلام کرد و افزود:این در حالی است که فروش بلیت این سینما در ۶ماهه نخست سال جاری به ۶۵۰میلیارد و ۵۸۰هزار ریال رسیده است.

وی فروش بلیت  سینما کاپری گرگان  در ۶ماهه سال گذشته را ۲میلیارد و ۳۰میلیون و ۱۶۵هزار ریال اعلام کرد و گفت:این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۵میلیارد و ۵۱۲میلیون و ۵۱۰هزار ریال افزایش یافته است.

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد:با توجه به استقبال شهروندان استانی از مجموعه فیلم های اکران شده در سینماهای استان شرایط فروش این فیلم ها حکایت از رشد ۱۶۵درصدی دارد.

وی بیان کرد:پیش بینی می شود که با ادامه ارتقا سطح کیفی فیلم های تولیدی به این میزان استقبال در سال ها و ماه‌های آینده افزوده شود.

قندهاری تجهیز ۱۰۰درصدی سینماهای استان به سیستم دیجیتال را از جمله دلایل استقبال شهروندان از سینماهای گلستان دانست و تصریح کرد:با تجهیز سینماها به سیستم دیجیتال امکان اکران همزمان فیلم ها با سراسری کشور مهیا شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان توجه فیلمسازان به مقوله فیلمنامه را از دیگر موارد جذب مخاطب در سینما اعلام کرد و افزود:ارتقا سطح کیفی فیلم های تولیدی و بهبود نظام اکران فیلم ها در ایجاد رغبت مخاطب بسیار اهمیت داشته است.

قندهاری افزایش ۱۶۵درصدی فروش بلیت سینماهای استان را یک فرصت تلقی کرد و گفت:این شرایط برای سرمایه گذاران فرصتی است تا با ساخت سینمای خصوصی به افزایش فضای فرهنگی کمکی کرده و در عین حال سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشند./ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5806



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96