اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



یک موضوع تأسف‌برانگیز در گلستان

قدرناشناسی برخی از ساکنان گرگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن/ وقتی محل سکونت استان دیگری معرفی می‌شود!
فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری استان به نکته مهم و قابل تاملی اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به آن شد.

فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری استان به نکته مهم و قابل تاملی اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به آن شد.

به گزارش کاسپین خبر ، براساس گفته حسینی با رصد انجام شده مشخص شده تاکنون 10 هزار خانواده ساکن گرگان"با جمعیت تخمینی 40 هزار نفر"در سرشماری اینترنتی محل سکونت خود را در استان های سمنان و مازندران و...ذکر کرده اند!

این نکته از آن جهت قابل تامل است که جمعیت اعلام شده برای هر شهر و شهرستان و...، مبنای برنامه ریزی های کلان استان و کشور و عامل تعیین کننده در بهره مندی آن منطقه از اعتبارات و پروژه ها و...است.

بماند آنکه بررسی این موضوع که چرا بیش از 40 هزار ساکن گرگان که از امکانات این دیار استفاده می کنند، به جهت بهره مندی سایر مناطق از امکانات و...، محل سکونت خود را غیر از گرگان انتخاب کرده اند و خواسته و ناخواسته باعث محرومیت گرگان از حق طبیعی خود شده اند نیازمند تحلیلی جامعه شناسانه و البته یافتن علت عدم تعلق خاطر آنان به این دیار نیز است.

امیدواریم با توجه به آنکه سرشماری کنونی مبنای برنامه ریزی قطعی برای 5 سال آینده است فرماندار گرگان و نمایندگان حوزه انتخابیه در مجلس و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان و استان نسبت به این موضوع حساس بوده و با پیگیری شان مانع محرومیت گرگان و مردمش از حق طبیعی خود شوند./کانال تلگرامی گرگان ما


http://www.caspiankhabar.com/5733



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96