اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه استان گلستان: بسیج ظرفیتی بزرگ برای خدمت به اسلام و انقلاب است
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت بزرگ برای خدمت به اسلام و انقلاب است، گفت: ۹۰ درصد شهدای مدافع حرم استان گلستان از بسیجیان هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت:امام خمینی(ره)عظمت  بسیج  را به خوبی شرح داده بودند، با گذشت بیش از 30 سال از دفاع مقدس هر زمان که نظام با تفکر بسیجی عمل کرد کارها پیش رفت.

وی افزود:نقش بسیج در دفاع مقدس مشخص است و حدود 99 هزار بسیجی شامل 50 درصد شهدای دفاع مقدس را بسیجیان تشکیل می‌دهند.

 سردار ملک  شاهکویی ادامه داد:بسیجیان در حوادث جبهه مقاومت همواره حضور دارند و از 18 شهدای مدافع حرم در گلستان 90 درصد آنها بسیجی هستند.

وی اضافه کرد:در حالی که قرار بود 240نفر از استان گلستان به عنوان مدافعان حرم اعزام شوند بروند اما روزانه 300 تا 400 نفر مراجعه کننده داشتیم و این حضور مردم بسیار عجیب بود.

فرمانده  سپاه  نینوا گلستان گفت:بسیجیان در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی و همچنین بحران کرونا پای کار بودند و هستند.

سردار ملک شاهکویی افزود:امام خمینی(ره)بسیج را لشکر مخلص خدا دانست، بسیج ظرفیت بزرگی برای خدمت به انقلاب و اسلام است که خداوند این نعمت الهی را به ما هدیه داده و امیدواریم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/91372



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96