اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس آگاهی گلستان:

تلاش برای یافتن کوهنورد گمشده در گلستان ادامه دارد
رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تلاش برای یافتن کوهنورد گمشده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ  مجتبی مروتی  اظهار کرد:به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  مفقود ی یکی از اعضای تور گردشگری و کوهنوردی در ارتفاعات  کردکوی ، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، افزود:با حضور ماموران در محل مشخص شد خانمی ۲۷ ساله صبح زود از چادر خارج شده و پس از گذشت مدتی سایر اعضا متوجه عدم بازگشت وی شدند.

مروتی تصریح کرد:بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران بصورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این کوهنورد هستند.

وی با بیان اینکه فرضیه های مختلف در دست بررسی است، گفت:طی هماهنگی با مراجع قضائی، مدیر تیم کوهنوردی و سه نفر از اعضای مرتبط برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

مروتی در پایان با تاکید بر تداوم تلاش ها برای یافتن این کوهنورد ادامه دارد:از شهروندان محترم و اهالی آن محل تقاضا داریم در صورت یافتن این خانم سریعاً مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


http://www.caspiankhabar.com/90923



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96