اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فوت یک نفر بر اثر سقوط دکل برق فشارقوی در کردکوی
معاون فنی شرکت پیمانکاری اطلس افروز شرق از فوت یک نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر بر اثر سقوط دکل برق فشارقوی در شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، احمد رحیقی ضمن تأیید خبر سقوط دکل برق در شهرستان کردکوی، اظهار کرد:پس از تکمیل خط جدید انتقال برق فشار قوی در غرب استان گلستان، جمع‌آوری دکل‌های قدیمی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیش از ظهر امروز«سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲»در حین جمع‌آوری چهار دکل قدیمی، یکی از دکل‌ها سقوط کرد، ادامه داد:بر اثر سقوط این دکل که در حومه شهرستان کردکوی بود چهار دکل‌بند دچار  حادثه  شدند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحت وارده از ناحیه سر و سینه جان خود را از دست داد.

معاون فنی شرکت پیمانکاری اطلس افروز شرق با تأکید بر اینکه سه مصدوم دیگر این حادثه به شکل سرپایی درمان و از مرکز درمانی مرخص شد، خاطرنشان کرد:جوان فوت شده«محمدامیرخانلو»متأهل و اهل گلوگاه استان مازندران بود.

وی اضافه کرد:جزئیات بیشتر این حادثه پس از بررسی دقیق‌تر، توسط متولیان مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

پیش‌تر ۳۲ کیلومتر خط انتقال جدید چهار مداره برق فشار قوی کردکوی–گرگان احداث شده بود و به دلیل فرسوده بودن دکل‌های قدیمی مسیر، طرح جمع‌آوری خطوط سابق در برنامه قرار داشت که متأسفانه این حادثه رخ داد.


http://www.caspiankhabar.com/95021



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

حادثه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96