اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

دستگیری عربده‌کشان یکی از تفرجگاه‌های گرگان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان مزاحمت برای شهروندان در یکی از تفرجگاه‌های گرگان همزمان با روز طبیعت خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سردار سعید دادگر عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به عربده کشی چند نفر در یکی از تفرجگاه‌های مرکز استان گلستان، اظهار کرد:حوالی ظهر امروز و همزمان با روز طبیعت در یکی از تفرجگاه‌های اطراف شهر گرگان سرنشینان یک دستگاه پراید با رفتارهای خشن و عربده کشی قصد مزاحمت برای تعدادی از خانواده‌ها و مسافران را داشتند که بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان که سه نفر بودند و سلاح سرد به همراه داشتند به محض مشاهده پلیس پس از توهین و تهدید شهروندان و مأموران از محل متواری شدند، ادامه داد:با سرعت عمل مأموران و طی یک تعقیب و گریز پلیسی، همه متهمان که قصد فرار به داخل جنگل را داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه پس از دستگیری سرنشینان پراید و بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان سوابق متعدد کیفری در پرونده دارند، خاطرنشان کرد:پس از بازرسی، تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، تبر و تعدادی فشنگ از متهمان کشف و پرونده مرتبط جهت ارائه به دستگاه قضا نیز تکمیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و به هیچ عنوان اجازه هنجارشکنی به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت داده نخواهد شد، اضافه کرد:با هر فردی در هر جایگاهی که بخواهند به امنیت عمومی و آسایش شهروندان و گردشگران خدشه وارد کنند، به شدت برخورد می‌شود.

دادگر با بیان اینکه استان گلستان استانی ساحلی و گردشگرپذیر در شمال کشور و در جوار جنگل‌های هیرکانی و شاهراه اتصال استان‌های شمالی و شمال غرب به خراسان شمالی و رضوی بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود، تصریح کرد:آنچه که برای مجموعه پلیس مدنظر بوده اعمال قانون و برقراری نظم و امنیت است.


http://www.caspiankhabar.com/95013



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96