اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: اقتصاد باید در دستان مردم باشد
امام جمعه گرگان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: براساس این نامگذاری اقتصاد مملکت باید به صورت واقعی در دستان مردم باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های  نماز جمعه  امروز گرگان اظهار کرد:اقتصاد توسعه‌محور نباید در دست دولت باشد و مردم باید نقش مهم و اساسی در تحقق آن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:باید از زمینه‌های موجود و امکانات کشور در مسیر رسیدن به توسعه پایدار بیشترین استفاده را ببریم.

امام جمعه گرگان گفت:ایران در ۴۵ سال گذشته همیشه در مسیر رشد و پیشرفت بوده و در زمینه‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعت، کشاورزی، هوافضا و سایر حوزه‌ها موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:منکر مشکلات اقتصادی کشور نیستیم اما دشمنان پیشرفت‌های ما را نمی‌بینند یا تکذیب می‌کنند یا از کنارش رد می‌شوند.

وی ادامه داد:برخی در داخل هم ضعف‌ها و نقض‌ها را بزرگ می‌کنند و به دنبال یاس و ناامیدی در مردم هستند که این کار خیانت بزرگ به کشور و مردم است.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان این خطبه با اشاره به مساله اتحاد ملی در سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت:در یک جامعه باید همه نگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی و اجتماعی و علمی آزاد باشند و نباید یکدیگر را حذف یا به همدیگر توهین کرد.
 

امام جمعه گرگان در ادامه به وضعیت گلستان اشاره کرد و گفت:در استان کارها و اقداماتی شده اما مشکلات هم زیاد است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:مشکلات پتروشیمی شاید حل شده باشد، اما از دیدگاه من هنوز موانع برطرف نشده باید پیگیری شود و به معنای واقعی وارد عملیات اجرایی گردد.

وی ادامه داد:در خصوص جزیره آشوراده، خلیج گرگان و منطقه آزاد اینچه‌برون هم کار شده، اما باید موانع به معنی واقعی برطرف شود.

وی اضافه کرد:در زمینه‌های آب، برق و مسکن هم کار و سرمایه‌گذاری شده، بطوری که وجود بیش از هزار طرح‌های نیمه‌تمام به کمتر از هزار پروژه رسیده است.


http://www.caspiankhabar.com/94997



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

نماز جمعه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96