اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۴۱ مدرسه در استان گلستان میزبان اسکان مسافران نوروزی
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گلستان از فراهم کردن ۱۴۱ مدرسه برای میزبانی اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان گلستان خبر داد.

به‌گزارش  کاسپین خبر  به نقلب از تسنیم، سید رضا نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح امدادی نوروزی از فراهم کردن 141 مدرسه برای میزبانی اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان خبر داد و اظهار داشت:در نوروز امسال با 19 پایگاه که شامل یک پایگاه مرکزی و کنترل در اداره‌کل آموزش‌وپرورش گلستان و 14 پایگاه اصلی پذیرش در 14 شهرستان و 4 پایگاه پذیرش زیرمجموعه، پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود.

رئیس کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تصریح کرد:استان گلستان علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر ارتقا کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد:در فاز نخست ثبت مراکز اسکان استان، تعداد 141 مدرسه با 1071 کلاس در نظر گرفته شد که با آغاز فرآیند اسکان، آمادگی افزایش مراکز را داریم و مراکز اسکان اضطراری به‌منظور شرایط فوق‌العاده و اضطراری نیز در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان افزود:همچنین در 2 مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس، یک مرکز اسکان دائم شهرستان بندر گز و یک خانه معلم در شهرستان کردکوی، میزبان مسافران نوروزی هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/94984



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96