اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد:

برگزاری موفق آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران ابتدایی و استثنایی
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه صبح امروز آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: در استان ما ۲۰ هزار نفر برای کسب سهمیه ۶۰۵ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سیدرضا نظری ظهر امروز، جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از برگزاری آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳خبر داد و گفت:این آزمون در هشت شهرستان استان گلستان یعنی آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، کلاله، گالیکش، گنبدکاووس، مینودشت و گرگان برگزار شد.

وی در مورد تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، توضیح داد:در مجموع ۶۱ حوزه امتحانی در آموزش و پرورش با حضور ۱۴ هزار و ۹۱۲ نفر که به تفکیک جنسیت تعداد کل مردان ۲ هزار و ۵۳۵ نفر و تعداد کل زنان ۱۲ هزار و ۳۷۷ نفر بوده است که در این آزمون شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون، گفت:ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری در استان گلستان ۶۰۵ نفر که به تفکیک جنسیت تعداد کل مردان ۳۰۵ نفر و تعداد کل زنان ۳۰۰ نفر است.

نظری با بیان اینکه آزمون استخدامی برای سایر رشته ها در فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، عنوان کرد:در فروردین سال ۱۴۰۳ آزمون استخدامی برای رشته های شغلی دبیری، هنرآموز، مربیان تربیتی، سلامت، تربیت بدنی و مشاوره برگزار می شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال جدید نیز گفت:یک هزار و ۲۲۰ معلم(آموزگار، دبیر، هنرآموز و مربی)از طریق آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۳، جذب آموزش و پرورش استان گلستان خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/94975



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96