اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲ مورد تخلف انتخاباتی در آزادشهر کشف شد
فرماندار آزادشهر از وقوع ۲ مورد تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون چشم‌پوشی با هر تخلفی که سلامت انتخابات را با خدشه مواجه کند برخورد خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  سیدجواد کریمی روز جمعه ظهار کرد:دفتر تبلیغاتی یکی از نامزدهای  انتخابات ی به دلیل فعالیت غیرقانونی و خرید و فروش رای پلمب و هوادار یکی از نامزدها هم به جرم خرید و فروش آرا با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم آزادشهر در انتخابات، گفت:به طور قطع در ساعات بعداز ظهر و عصر بر جمعیت حاضر در پای صندوق‌های رای افزوده خواهد شد.

فرماندار آزادشهر با اشاره به فعالیت ۱۰۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان افزود:این شهرستان ۷۴ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات دارد که بیش از چهار هزار نفر از آنان رای اولی هستند.

کریمی ادامه داد:با توجه به سرمای هوا برای انجام به موقع رای‌گیری در روستاهای سخت گذر، ۱۱ صندوق از شب گذشته به این مناطق اعزام شد.

وی گفت:۲ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی، اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در این شهرستان برعهده دارند.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
 

استان گلستان یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۲۹ نفر جمعیت با ۱۴ شهرستان دارد و دارای ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده است.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۲ نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.


http://www.caspiankhabar.com/94971



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96